Daar zou ik idd snel afscheid van nemen dan…het aantal ZX-en neemt ras af! En een XM zal altijd blijven!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Ik ken ‘t niet zo goed meer volgen nu. Wtf mankeert er aan dat interieur wat er nu in zit ???
Juist helemaal niks! Maar Gompy wil dat graag zo houden. Omdat hij zijn XM intensief gebruikt wil hij liever zwart leder, omdat dit duurzamer is dan het alcantara/leder en hij het zonde vindt om het te veruïeneren.
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Ok, da’s ook een benadering idd….
Dat dus…
Ik leef zo’n beetje in mijn auto.. ontbijt en diner er iig ook in en dan is dat alcantare wel erg eng hoor…
Ik heb vanochtend je witte dame op de brug bij v.d Laan gezien, man wat een prachtige voiture
z.g.a.n full options en dan ook nog wit schitterend, gefeliticiteerd.
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS
Ze staat op de brug!!!
Je moest een sweten hoe blij ik met die melding ben!!!!
JOEWOEIIII counting and counting and counting the hours…. ik slaap de laatste dagen ook wat slecht…
mooi he, die onderkant
wat hadden ze er al aan gedaan dan ?
v.d Laan jr was op dat moment bezig met de hydro bollen aan de achterzijde en inderdaad de onderkant is werkelijk als nieuw of die zo uit de showroom komt
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS
Ook wel eens leuk voor die jongens daar; een keer sleutelen aan een “nieuwe"schone XM
Nah, zojuist bericht dat de dame door de rdw is verwerkt.
Ze hebben de dame vergeleken met een v6-vsx uit 1992
Zit er leer in meneer ? Nee… alcantare.. . ok, geen leer dus.
19 mei staat ze bij A1 carcleaning voor de full monty en daarna direct een taxatie door A-taxaties en dan eindelijk rijden….
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Ik zie het ook nu pas, schitterende XM Exclusive in het wit . Persoonlijk vind ik volledig zwart en beige leer het mooist in een XM, maar jouw leer-alcantara ziet er wel als nieuw uit!
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
laat er nu in een garage box in Hilversum al een zeeeer mooi zwart serie 2 set klaar staan. Compleet met panelen
Nadeel… het is geen elektrisch set, maar dat maakt me niet echt uit. Het is een zeeeeer mooi , mat zwart set.
Alcantar krijgt een reinigingsritueel, doet nog mee met de taxatie en gaat daarna verpakt en wel de zolder op.
Ben je 5 juni op de XM rally meeting? Lachen man, met zo’n witte XM over bospaden heen scheu…...
ik is gewoon jaloers hoor maar wil haar graag live bewonderen!
in principe wel, maar alleen als de organisatie de wegen heeft geveegd…
Zal mooie boel zijn… alles strak gepolijst en gecleand en dan is de hele onderkant weer vies..
je moest eens weten hoe ik zit te wachten… Gisteren ben ik op goed geluk naar Abbenes gereden. Gelukkig was er volk en kon ik even in de auto zitten
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
En om dan eindelijk eens straks een stuk te kunnen rijden kom je haar even showen, natuurlijk.