Ik vond dit wel erg fout hoor
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
@SZ: haha, van wie was die?
@arjan: heb je je foto’s al ergens staan?
Dat was van iemand die bij CCR hoorde…. hoe verzin je het..
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
arjan_verkade schreef:
en we hebben ook erg kunnen lachen toen bijna iedereen van de hele rij eerst de verkeerde kant op reed
Graag gedaan ops:
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
xm'metje schreef:ziet er errug gezelli uit allemaal !!! volgende keer ga ik dan ook zeker mee !! ben nu twee keer niet geweest maar de volgende ga ik heen !!!
van wie is eigenlijk die vette xm
Groet Roy
:cevr
Als je Musketier bedoelt….moi hahahahaha!
See, buy, fly C5 V6
Xsara_Coupe schreef:Als het een strenge winter word zouden er eventueel ook mensen kunnen gaan schaatsen!
Xsara_Coupe
Als dat weer eens zou kunnen!
Of een demo van een 4x4 2CV op ijs
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
xm_turbo schreef:xm'metje schreef:ziet er errug gezelli uit allemaal !!! volgende keer ga ik dan ook zeker mee !! ben nu twee keer niet geweest maar de volgende ga ik heen !!!
Groet Roy
:cevrAls je Musketier bedoelt….moi hahahahaha!
mijn complimeneten !
Groet Roy
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
xm'metje schreef:xm_turbo schreef:xm'metje schreef:ziet er errug gezelli uit allemaal !!! volgende keer ga ik dan ook zeker mee !! ben nu twee keer niet geweest maar de volgende ga ik heen !!!
Groet Roy
:cevrAls je Musketier bedoelt….moi hahahahaha!
mijn complimeneten !
Groet Roy
Dank u, dank u! Over een week komen er 4 pijpen onder…lekker knutselen weer! Jammer dat je er niet was, je hebt wat gemist!...alhoewel je op het forum ook kunt nagenieten
See, buy, fly C5 V6
de volgende keer zal ik toch ook écht proberen erbij te zijn.. als ik elke keer zie wat ik mis
Alleen elke keer de afstand… maar utrehct is een mooi midden-in-het-land locatie..
Groet’n
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Gister voor het eerst in een C5 V6 meegereden, viel absoluut niet tegen, zeker qua vering niet
Het weer zat niet tegen, alleen tegen zessen en rond zevenen een dikke hoosbui gehad.
Hoe dan ook, een geslaagde meeting.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
de volgende keer zal ik toch ook écht proberen erbij te zijn.. als ik elke keer zie wat ik mis
Alleen elke keer de afstand… maar utrehct is een mooi midden-in-het-land locatie..
mischien is het wel mogelijk om de volgende keer in het noorden iets te doen en dan weer in het zuiden dan wissellen we dat een beetje toch
Oké, mijn fout over die regel.
Maar waar blijven de foto’s van die CX?
Euhm, de volgende meeting is op 23 oktober in het zuiden van Limburg.
Maar deze gaat uit van de BX-club.
En hoop hier toch aanwezig te kunnen zijn, maar wordt heel moeilijk.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
de was deze keer maar 1 cx en dat was een zwarte turbo
Ja die C5 was erg mooi! Sowieso stonden er alleen maar mooie auto’s! Dat vind ik zo leuk aan dit soort meetings, al die verschillende modellen! Stuk beter dan alleen een eendenmeeting
Ik ga morgen toch maar even kijken wat een Xantia Hdi me gaat kosten bij inruil van mijn Clio….
Ik denk dat we inderdaad een ‘toevallige’ ontmoeting moeten organiseren ergens op een grote parkeerplaats. Bijvoorbeeld bij de Loosdrechtse plassen, Zevenhuizerplas of Henschotermeer (Maarn) dan zitten we lekker centraal en kunnen er misschien weer zon 30 forummers komen!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi