We zijn gevallen voor een GSpecial uit 1977 en zonet hebben we de auto opgehaald. Ik begin dus opnieuw aan het GS avontuur (ex GS Palles en GSA) met als grote voordeel voor mij dat de auto voorzien is van LPG. Ik zal even wat foto’ s posten…
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 84
- XM 2.0i 8v comfort break
- XM V6 12V Ambiance.
- CX CX 25 prestige aut
Gefeliciteerd en veel plezier met de auto.
Groetjes Jeroen
Hey B&P, hoe is het met jullie 2 halve GSen?
Ennuh, waar blijven die foto’s? Tis al 12 uur later inmiddels . . .
Morgen neem je haar mee toch? Ik ben benieuwd!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Gefeliciteerd! Morgen meer?
it’s all in the family
Ja, rij zo naar mijn werk en zal wat foto’s maken. Men heeft alleen gaten geboord in de hoedenplank voor speakers dus als er iemand hier is met mooie hoedenplankbekleding…graag!
Voila les photos:
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Is dat een gas nippel op het linker achterspatbord??
Rare ontsierende plek daarvoor.
Voor de rest ziet ie er erg leuk uit. En nog een hippe kleur ook!
in het echt zag ze dr ook leuk uit!
mmm morgen toch maar naar Utrecht? Peinzend . .. .
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
citro-power schreef:Is dat een gas nippel op het linker achterspatbord??
Ja klopt, is de gas nippel. Niet de mooiste plek helaas. Iemand idee waar je hem ook zou kunnen plaatsen?
Remco H. schreef:in het echt zag ze dr ook leuk uit!
Bedankt:-)... je was er dus wel helaas was het weer zo slecht!
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Bassiechevron schreef:citro-power schreef:Is dat een gas nippel op het linker achterspatbord??
Ja klopt, is de gas nippel. Niet de mooiste plek helaas. Iemand idee waar je hem ook zou kunnen plaatsen?
Onder de achterbumper in die zwarte bak b.v? Of kijk eens bij andere GS’en hier waar ze hem gemonteerd hebben.
Maar als je hem verplaatst heb je een gat in je scherm. Ook niet iets waar je blij van word.
Bassiechevron schreef:Remco H. schreef:in het echt zag ze dr ook leuk uit!
Bedankt:-)... je was er dus wel helaas was het weer zo slecht!
Ja toch maar gegaan. T kriebelde toch weer. Volgend jaar een thuis wedstrijd, Citromobile 2011 in de Haarlemmermeer. was je nou maar niet verhuisd!?
Trouwens een 2tal prachtige XM folders gekocht . . . CXM??? of toch nog maar even een saaie degelijke altijd startende Xant?
Ennuh natuurlijk je nieuwe dame gekiekt!
Totaal aantal Berichten: 7581
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gefeliciteerd - mooie auto. Grappig bakje op je dashboard. Ik kende deze bakjes voor de CX, maar in een GS had ik dit niet eerder gezien.