Ik ! Met het vliegtuig
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Bram schreef:Pfff…..vandaag weer 700 km op de klok gezet met de Saxo.
Overigens….dik 3000 km in 2 weken…......wie doet me dat na ?
Sodeju, gaat lekker met de km’s.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Bram schreef:Overigens….dik 3000 km in 2 weken…......wie doet me dat na ?
Mn vader
Die rijdt 80000 km per jaar. Dit komt ook op iets meer dan 3000 km per twee weken. Die doet het echter niet in een saxo’tje
Die rijdt met een C5 V6 (benzine ja ops: )
Vind het toch behoorlijk knap zoveel kilometers in een saxo!
Xsara_Coupe
Bram schreef:En ik ben vandaag dus voor het eerst door de Westerscheldetunnel gereden
Wat een lang end zeg, die tunnel…..6,7 km lang en je mocht er niet harder dan 50.
Mag je er tegenwoordig maar 50 daar
Ik ben er doorheen gereden toen die tunnel net een week open was, toen mocht je harder, weet niet meer hoeveel.
Die tunnel gaat behoorlijk diep de zee in, ik heb met de 306 Break 1.9D de 180 gehaald in de tunnel, dan is die 6,7km zo voorbij
Maar goed dat was vroeger, nu zou ik zoiets stoms nooit meer doen.
Bram schreef:
Als dat zo door gaat, dan ben je binnenkort weer op zoek naar een andere auto
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Xsara_Coupe schreef:Bram schreef:Overigens….dik 3000 km in 2 weken…......wie doet me dat na ?
Mn vader
Die rijdt 80000 km per jaar. Dit komt ook op iets meer dan 3000 km per twee weken. Die doet het echter niet in een saxo’tje
Vind het toch behoorlijk knap zoveel kilometers in een saxo!Xsara_Coupe
80.000 km/jaar met een C5 V6?
Welke bank heeft ‘ie overvallen.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Xsara_Coupe schreef:Bram schreef:Overigens….dik 3000 km in 2 weken…......wie doet me dat na ?
Mn vader
dan kan een C6 er straks zeker ook wel vanaf
arjan_verkade schreef:Xsara_Coupe schreef:Bram schreef:Overigens….dik 3000 km in 2 weken…......wie doet me dat na ?
Mn vader
dan kan een C6 er straks zeker ook wel vanaf
Jammer genoeg niet
We zijn in apeldoorn wezen kijken, maar de ruimte viel gewoon heel erg tegen. Er is namelijk geen break van, en die is met twee honden (waaronder een rottweiler) wel nodig. Bovendien zat ik achterin met mn hoofd tegen het dak aan. Niet echt comfortabel dus….
De volgende auto word voor hem helemaal geen citroen
Over twee maanden gaat de c5 weg en komt er een chevrolet transsport voor in de plaats (ook benzine ops: ). Das tenminste lekker ruim
Maar goed dit gaat wel heel erg fftopic
Bram, ik hoop dat je nog vele malen meer die 3000 km op de teller mag zetten! De motor kan het iig wel aan
Xsara_Coupe
Bram schreef:
Ach, 1000 in een week is niet vreemd.
En zo af en toe wil ik ook weleens zo’n weekje hebben…..
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
nou bram hij zag er goed uit
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
De saxo zag er zeker netjes uit. Lekker luxe ook in het zwart in combinatie met die bekleding en met die optie’s. Eigenlijk zou je er een HP systeem in moeten bouwen….
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
TinusTussengas schreef:De saxo zag er zeker netjes uit. Lekker luxe ook in het zwart in combinatie met die bekleding en met die optie’s. Eigenlijk zou je er een HP systeem in moeten bouwen….
Kijk nou toch uit met wat je zegt, straks gaat Bram weer twijvelen
sleutelmeeting bij bram
renz schreef:JA! goed idee! lekker dichtbij en we kunnen het pleintje voor de deur wel gebruiken denk ik zo! Dan komt René ook natuurlijk, kan ie bijna lopend doen
Ja….op het honden uitlaatplekje
Voel je je wel lekker
Even reageren op een paar posts geleden:
In de westerscheldetunnel is de max. snelheid tegenwoordig 100km/u. Eerst was het 80 km/u maar sommige vrachtauto’s hadden moeite met boven komen als ze niet tegen de begrenzer aan reden geloof ik.
50 km/u is waarschijnlijk geweest door wegwerkzaamheden of iets van dien aard!
Maar goed, het is wel wat fftopic