Ik kreeg een berichje van de moderator om een eigen topic aan te maken ,omdat ik om dit momend zoveel onderwerpen heb ,makelijker voor mij is om het allemaal bij te houden,mooie tip ,idee!
Maar nog weer even voorstellen:Door toeval kreeg ik de nu mijn Citroen C4 Coupe 1600 HDI van augustus 2005 kleur donker blauw km stand 115000 ,in handen.
Heb nu in 1 week ruim 500 km mee gereden en voldoet mij/ons prima.
Ben geen scheurder ,rij stevig ,heb in het verleden genoeg kleine boetes gehad!
De velgmaat is 15 ins, banden michelin ,nieuw.
Heb de wagen eigenlijk geruild omdat de vorige een 9 jaar oude AUDI A2 ,die ik net 2 maanden had te klein ,rammelig ,mij dus niet zinde ,weg wilde doen .
Toen tot overmaat van ramp de gril ook nog werd gestolen was de maat vol.
aangezien ik deze C4 met gesloten beurs kon krijgen ,was de dail snel klaar!
Ben echt heel blij met deze wagen!
pag.1 Heb vandaag automatten besteld de optimat,duurt wegens de komende feestdagen ongeveer 1 week voor ze erzijn.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_15363.jpg)
Totaal aantal Berichten: 75
- C4 (2004-heden) Coupé 1.6 VTi by Loeb
- C2 1.4 VTR
Hoi fritske,
Gefeliciteerd met de aankoop. De C4 is een fantastische auto. Zeker geen 13 in een dozijn model.
Bedankt fjr1300 ,Ik heb vandaag een afstand van 150 km gereden op de autobaan a31 (duitsland) echt super tevreden!
Is er iemand die een werkplaats handboek o.i.d. heeft van de C4?liefst op cd of dvd!
Nu zo’n maand in de C4 coupe gereden te hebben ,voldoen de wagen ons prima ! we zijn er heel erg tevreden mee .Nu we iets van ruim 2000 km gereden hebben met alleen wat kleine mankementen ,die ik in dit forum reeds aangekaart heb kan ik alleen zeggen <we hebben in geen jaren zo’n fijne wagen gehad ,zelfs de mercedes die we hadden kan er niet aan tippen!
Alle probleempjes zijn opgelost , alleen ben nog niet verder gekomen met en eventuele airco inbouw.schijnt toch een moeilijke klus te zijn ,heb het bij de duitse garage gevraagt ,CITROEN leverd geen airco om achteraf in te bouwen!maar blijf zoeken.
Nu na een 4000 km te hebben gereden ,voldoet de auto nog steeds prima.
De wagen heeft een grote beurd gehad en voor zijn de remschijven en blokken vernieuwd tevens zijn achter de blokken vernieuwd en zijn enkele kleine mankementen verholpen.
kosten 720 euro ,wel in deutsland ,omdat nederland veel duurder was!
We hebben wel besloten om geen airco in te bouwen ,is ons door de duitse garage houder afgeraden,omdat het gewoon te duur wordt,kon een airco kopen voor en 1000 euro maar het inbouw moet nogal omslachtig zijn en er komt schijnbaar nog verschillende dingen overheen zodat ik op in iedergevan een 2500 euro moet rekenen.
Dus zodra ik een andere C4 kan vinden met een kleine bijbetaling ga ik dat denk ik wel doen alleen het heeft geen haast ,deze wagen rijd gewoon perfect!
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_5450.jpg)
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Mooi om te lezen dat je nog steeds tevreden bent. Het zou erg vervelend zijn als je binnen 1 maand al ontevreden zou zijn; hetzij dit natuurlijk door ernstige mankementen zou zijn gekomen. Maar goed dat je niet schrikt van de kleine mankementen waar je het over hebt, want dat mag natuurlijk bij iedere auto gebeuren met km-stand van 120.000km. Nog veel plezier verder! En wellicht gaan jullie spontaan op vakantie naar zuid europa om nog meer van de auto te kunnen genieten… Ik weet bij mij was dit wel het geval
Bedankt voor de leuke reactie! maar betreffende vacantie , wij gaan deze zomer niet op vacantie ,maar zodra als het mogelijk is ,we hopen eind van de zomer c.q.eind van dit jaar dat we voorgoed naar Spanje kunnen verkassen!
Gaat de C4 dan mee??? Of moet ie op zoek naar de volgende tevreden eigenaar?
Hallo, nee de wagen gaat zeker mee ,ten eerste bevalt hij goed ,alleen zal ik wel een hebben moeten met minimaal airco ,maar dan is de wegenbelasting 1/13 van de prijs van hier en de diesel is op het moment ongeveer 95 centen als je oppast tegen de 85/90 cent.
dus dan weet je het wel !
Als jullie pas eind van het jaar naar Spanje gaan dan moet het onbreken van de airco ook niet echt een groot probleem zijn. Alleen in de warme maanden erna zou je vaak aan de airco gaan denken omdat je veelvuldig gebruik moet gaan maken van de airflow
Dat klopt ,daarom ga ik ook rustig kijken en maak er geen haast werk van!
Alleen omdat we vrij veel in Spanje geweest zijn hebben we het ook al beleeft dat je in december een airco nodig bent en mijn voorkeur gaat uit van een autimatiche airco of tewel klimatcontroll.
Ik had verleden week bij een garage een bod om de wagen om te ruilen, alleen wilde die verkoper bijna 4000 euro toe hebben ,en dan moest ik die wagen ook nog nemen zonder garantie ,nee dank je ,doe het rustig aan ,anders neem ik de wagen gewoon mee naar Spanje !
Als je met een auto komt wat voor een dan ook is die wagen juist nu niks meer waard , gewoon belachelijk.de wagen was een C4 ,maar is die zoveel meer waard als een C4 coupe/ denk het niet!
Wij wonen nu 2 jaar in Spanje en ik werk hier nu iets meer dan 1 jaar.
En ik kan je nu al vertellen breng nooit een auto mee zonder airco.
1 dat krijg je hier nooit verkocht en 2 het kost redelijk wat om een auto hier in te voeren.
En dat is het niet waard volgens mij of je moet al een speciaal geval hebben dat je zeker wil mee hebben.
Wij hebben dat wel gedaan met onze Golf en heb die dan drie maanden hier nog zelf gehad.
En hebben hem dan verkocht een ne Spanjaard voor een heel mooi bedrag.
Dit was wel een van de speciale gevallen.
Onze Golf heeft repos in Engelse (VW performance) en Duitse (VW scene) VW tuning magazines gehad.
We hebben heel mooi geld gehad voor de Golf zelfs meer dan we ooit in Belgie zouden krijgen.
En de Seat die we van Belgie mee hadden staat nu ook te koop omdat we ne C4 coupe hier gekocht hebben 2de hands.
Maar ge moet wel uitkijken hier want er zijn veel kloefkaffers bij.
Grtz Golfist