dat kunnen we wel eventueel doen gewoon een tussen meeting op een groot parkeer terein
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Heerlijk weer, stoere lokatie!
rest vd fotos volgen later.
ieksEmmu schreef:Heerlijk weer, stoere lokatie!
rest vd fotos volgen later.
Plak een sticker op je auto en iedereen maakt foto’s :photo
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Topquote van de dag…
“je ziet de mensen bij de stormvloedkeering denken: ‘rijden er nog zoveel bxen rond “
Ex BX 16v, Ex AX GTI
hadden we op de snelweg ook dan zag je mensen kijken en denken rijden er nog zoveel
Simpele Ziel schreef:Topquote van de dag…
“je ziet de mensen bij de stormvloedkeering denken: ‘rijden er nog zoveel bxen rond “
Hahaha, dat was inderdaad een grappig gezicht.
Overigens volgens het AD, 2500 mensen die naar de stormvloedkeering kwamen kijken :
Het waren er hooguit 250 volgens mij, of hebben ze ons ook meegeteld :
ZX1.4i schreef:Simpele Ziel schreef:Topquote van de dag…
Hahaha, dat was inderdaad een grappig gezicht.
Overigens volgens het AD, 2500 mensen die naar de stormvloedkeering kwamen kijken :
Het waren er hooguit 250 volgens mij, of hebben ze ons ook meegeteld :
100 mensen naar de citro meeting, die gemiddeld 11 x op en neer zijn gereden naar het pontje bij Maassluis voor testritjs.
renz schreef:haha, ja dan gaat het hard met de telling, : “goh, komen al die mensen met een Citroen naar de waterkering kijken??”—“Maakt toch niet uit! gewoon schrijven”
Dan had het AD op zijn minst het CF mogen noemen, weer een reden om mijn abonnement op te zeggen
het was dus toch gewoon een proef, wel aardig van ze dat ze dat zo gepland hadden dat ‘t tijdens de meeting plaatsvond!
(de “let op mijn veerbollen” onderbroek zit best goed trouwens, alleen denk ik niet dat ie kwalitatief geweldig is )
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hahahhaa
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Harm schreef:het was dus toch gewoon een proef, wel aardig van ze dat ze dat zo gepland hadden dat ‘t tijdens de meeting plaatsvond!
(de “let op mijn veerbollen” onderbroek zit best goed trouwens, alleen denk ik niet dat ie kwalitatief geweldig is )
Hij is toch niet al kapot?
Hij is toch niet al kapot?
Dat niet, maar hij “kraakte” vervaarlijk toen ik ‘m aantrok… en nee, dat ligt niet aan de maat van m’n veerbollen
maar misschien wel aan de maat van je eh… heb er wel een auto gerelateerd woord voor, maar dan daalt het niveau wel heel snel
Harm schreef:Hij is toch niet al kapot?
Dat niet, maar hij “kraakte” vervaarlijk toen ik ‘m aantrok… en nee, dat ligt niet aan de maat van m’n veerbollen
100% zeker de achterdraagarmlagers
Ex BX 16v, Ex AX GTI
@sz: interessante conclusie