Waarom vinden mensen het leuk om een koplamp kapot te maken van een klassieker!
Een grapjas vond het blijkbaar nodig om in de kerstdagen mijn linker koplampglas te vernielen. Argh, ik kan daar zo boos van worden. Wie kan me helpen aan een nieuw glas/ koplamp.
Op marktplaats zag ik deze. Is dat een redelijke prijs (in deze dure tijden) of kan iemand me helpen met een leukere prijsje.
(voor wie het nog niet weet, ik heb een 1979 gs club)
it’s all in the family
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Tja , dat is altijd balen als er iets vernield word. Helaas doe je er niks aan.
De prijs van de koplampen vind ik niet echt heel gek van 75 euro/stuk. Kan altijd goedkoper maar die vind je niet als je ze direct nodig hebt.
Gebruikt vind je ook wel , maar daar zijn de blakers vaak dof van.
citro-power schreef:Tja , dat is altijd balen als er iets vernield word. Helaas doe je er niks aan.
De prijs van de koplampen vind ik niet echt heel gek van 75 euro/stuk. Kan altijd goedkoper maar die vind je niet als je ze direct nodig hebt.
Gebruikt vind je ook wel , maar daar zijn de blakers vaak dof van.
Ik heb voor de zekerheid alvast gereageerd op de marktplaats lampen. Zonder kan immers ook niet…
it’s all in the family
Totaal aantal Berichten: 1659
- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
75 euro voor een nagelnieuwe lamp is echt niet te gek hoor!
Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
De kit op de lamp van Marktplaats ziet er wel uit alsof ie niet orgineel is, maar later aangebracht.
Citroen!
Nu hebben ze een tijdje geleden allebei de koplampruiten kapotgeslagen en ook meteen maar de voorbumper bewerkt. Ze hadden natuurlijk ook gewoon een briefje kunnen neerleggen Grrr!!!
Inmiddels heb ik de gehavende GS veilig op een droge plek gestald, weg van cultuurbarbaren en wacht nu op herstel.
Mijn vraag voor vandaag is dan ook:
Heeft er iemand nog twee koplampen liggen (desnoods/of alleen het glas)? Misschien ook nog een voorbumper. (GS )
Misschien kunnen we iets afspreken voor morgen?
Groet en alvast veel plezier het komend weekend op citromobile!
Bertram
it’s all in the family
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Koplampen zijn er voor de GS nog wel, op Citromobile vind je ze vast.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Heb ze er vanmiddag al zien liggen, zelfs nieuwe!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Sandwich schreef:Nu hebben ze een tijdje geleden allebei de koplampruiten kapotgeslagen en ook meteen maar de voorbumper bewerkt. Ze hadden natuurlijk ook gewoon een briefje kunnen neerleggen Grrr!!!
Inmiddels heb ik de gehavende GS veilig op een droge plek gestald, weg van cultuurbarbaren en wacht nu op herstel.
Mijn vraag voor vandaag is dan ook:
Heeft er iemand nog twee koplampen liggen (desnoods/of alleen het glas)? Misschien ook nog een voorbumper. (GS )
Misschien kunnen we iets afspreken voor morgen?Groet en alvast veel plezier het komend weekend op citromobile!
Bertram
Bumper en koplampen heb ik nog wel. Gebruikt wel te verstaan.