Hoi Allemaal,
volgende 2 zaken wil ik bespreekbaar maken want ik kom er hellaas nog steeds niet uit.
Punt 1 de Radio
Ik heb een nieuwe radio geplaatst, werkt prima alleen ik moet elke keer weer de radio kanalen opnieuw opzoeken, hij onthoudt deze dus niet, ook onthoudt hij niks als ik cd’s of mp3 afspeel en de auto uitzet en weer aanzet.
Kan iemand me verder helpen?
Punt 2 Dakdragers.
Ik kom er niet uit, gezocht op vele plekken maar niet gevonden, het zit me niet mee.
grootste vraag is kunnen op mijn autotje dakdragers en zo ja hoe kan ik die dingen plaatsen? want als ik naar het dak kijk zie ik niet direct duidelijke bevestigings punten.
Me autotje:
Xsara; Coupe 1.6I 16V
Alvast bedankt,
Willem
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Je radio heeft een constante spanning en een schakel spanning. Dat is een rode en een gele draad. Als je de rode op de gele aansluit en de gele op de rode, dan komt het al allemaal goed.
Als het goed is zitten er sterks tussen de kabels, dus is het gewoon een kwestie van omsteken.
Op marktplaats staan er genoeg volgens mij,
http://link.marktplaats.nl/343515766
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Dakdragers klemmen om de dakrand heen, er zitten dus geen bevestigingspunten of iets dergelijks.
Kijk anders eens op markplaats, een setje originele dakdragers kosten hooguit een tientje of drie. Let er wel op dat de rubbers op de voetjes zitten en dat je de vijfkantige sleutel erbij krijgt.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dat van de radio ga ik nog eens bekijken, dus bedankt voor de tip. hopelijk dat ik er uit kom.
De Dakdragers, is een bruikbare tip, want echt ik kon die bevestigins punten waar ik verschillende mensen over heb gehoord niet vinden maar ja nu begrijp ik dus ook waarom
Merci
Hoi Allemaal,
Even bij iemand langs geweest die dakdragers aanbod, helaas we kwamen het volgende probleem tegen.
Voorzijde zit zachte rubber en een soort 2 bultjes net onder de rand om de dakdrager te kunnen plaatsen. Alleen aan de achter zijde zit hard rubber en kan de dakdrager dus niet om het randje worden geplaatst.
Iemand advies?
Nog even extra info ik heb een Xsara 3 deurs.
Merci,
Willem
Iemand?