Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
jaco schreef:....Voor een Hyundai Pony.
jaco schreef:Ik vind het ook een hele, hele, hele mooie kleur.
Voor een Hyundai Pony.
Nee eerlijk, dit soort ‘speelgoed’ kleuren vind ik niet echt staan op een stijlvolle auto als de CX.
Hij is fijn.
Deze kleur hetzelfde of bijna hetzelfde (maar flink gepoetst) en hier is het weer mooi.
Totaal aantal Berichten: 1136
- GS/GSA 1220 Club
Vanmiddag een mooie s1 op de a13. Vreemd genoeg geen strip op de klep dus wat het er voor een was…?
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
M Citroen schreef:
Deze kleur hetzelfde of bijna hetzelfde (maar flink gepoetst) en hier is het weer mooi.
*plaatje van Colette*
Deze auto is een stuk donkerder hoor. Geloof me maar.
Deze is Bleu Polaire.
Totaal aantal Berichten: 2949
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
M Citroen schreef:jaco schreef:Ik vind het ook een hele, hele, hele mooie kleur.
Voor een Hyundai Pony.
Nee eerlijk, dit soort ‘speelgoed’ kleuren vind ik niet echt staan op een stijlvolle auto als de CX.Hij is fijn.
Bekende plaats ..........
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Terwijl bovenstaande auto werd gekeurd kwam er zomaar nog een Leader voorbij. Erg zeldzaam toch in Frankrijk, een CX in het wild.
Totaal aantal Berichten: 6496
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Goh, zat ik er even naast… Zo leer je nog eens wat.
Maar ik blijf het een laf kleurtje vinden…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Dit is toch ook die kleur ?? Is dat lijk bij Hofman Leek..
http://www.autoscout24.nl/AllImages.aspx?id=vpzcdfabkith
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Haha, heb ook eens wat foto’s van een break uit Duitsland opgestuurd gekregen. De eigenaar noemde het taubenblau...
Totaal aantal Berichten: 6496
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Cool. Zo wordt alles mooier dan het is. Ik zal de volgende keer als ik het toilet verlaat achterom kijken en zeggen dat het Brun Maya is…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Vreuger, toen ik nog autoverkoper was bedachten mijn collega’s en ik ook wel eens van die geinige namen. De kleur namen waren vaak zo “wollig” voor knal rood hadden we: Period Red, Wit was Sperm White en bruin; Anal Brown
ehe…maar weer on topic met: Wie kent deze CX? Ik wordt er weer hebberig van…
http://link.marktplaats.nl/343066348
Mooie kar. Nog niet gespot bij ‘te koop’. Jammer, net een jaar te jong voor de kortingknaller.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
jij krijgt gewoon korting op die turbo, hoor vriend. Betaal ik voor jouw een jaartje wegenbelasting…
Haha, nou zie ik het. Staat die bolide in Oosterhout. Kan niet anders dan dat de auto wordt verkocht door het bedrijf waar ons zeer gewaardeerde opperhoofd evenementen werkt. Nou Michel, als ik een oneindig grote garage en een grootgeldboom had, dan… Helaas heb ik ook nog een SM. Dat kan de kleingeldboom met de blaadjesaanmaak maar net bijhouden. En Emerpark is ook niet het type bedrijf waar de korting in de vorm van een rechter spatscherm met bijhorende 86-er kenteken wordt gegeven…. Helaas doen we dus geen zaken. Ook effe bij ‘te koop’ gezet. Want zo’n auto verdient aandacht. Als zo’n beauty hier in NL kunt kopen, hoef je natuurlijk niet naar Fr te gaan om auto’s met Franse slag te kopen.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Die mrb zit ik nou hlemaal niet mee…kwalatief goede Turbo vinden voor redelijk geld is voor mij belangrijker.
Maar volgens de gegevens is ze in voor het laatst gekeurd : En ik zal evt in het te koop topic door gaan