ik ben voor mijn grand picasso nog wat extra onderdeeltjes aan het zoeken.
ketnt iemand dus mischien een sloperij of een demontagebedrijf die in jonge auto’s demonteren enz???
groeten
MODERATOR: GEEN HELE TITEL IN HOOFDLETTERS !!!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
JA, KENNE WE!
Citroënloos
ow oke dankje wel
top wel een hele snele reactie haha.
alvast bedankt.
XMine schreef:JA, KENNE WE!
ja was mijn capslock vergeten:)
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Waarom ben je op zoek naar onderdelen, terwijl je er net in een ander topic een heel aantal aanbiedt?
Ik doel meer op je hoofdletter-gebruik, komt over als schreeuwen .
Citroënloos
Geregeld dus…
Citroënloos
tilanus schreef:Waarom ben je op zoek naar onderdelen, terwijl je er net in een ander topic een heel aantal aanbiedt?
ik heb een schade picasso uit engeland gekocht en daar passen sommige onderdelen niet meer in zoals die tempratuur regelaars.
ik heb dus die dingen te koop
en stuurairbag past ook niet die heeft een dubbele aanlstuing en welke ik heb is enkel.
dus vandaar.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Dat verklaart.
ik heb dus nu voor de duidelijkheid sommige mensen snappen het niet.
1 grand picasso gewoon nederlands kenteken bouwjaar 2010-3 zilver nog maar 120 km op de teller 1.6 vti
en ik heb vorige week een engelse grand picasso erbij gekocht zwart ook benzine 2009-12 nog maar 16 km op de teller stuur rechts.
en ik wil die auto gewoon ombouwen tot linkssturige auto nederlandse kenteken erop.
en ook die berijden en doorverkopen heb al een paar mensen die het willen.
en sommige onderdelen die ik heb gekocht bij een vriend passen grotendeels er niet op omdat deze wat andere aanpassingen nodig hebben van dat zelfde model ik heb de exclusiefe model en dit is de niet luxere type(engelse) dus de bekabeling is iets anders.
groeten,