Vallen voorkant na spoelen LHM
Grootj
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 62

- LN/LNA 1.1 Cannelle
Gepost: 06 mei 2010 12:34 PM

Na gisteren de LHM ververst te hebben van mijn CX 25 Prestige en ook de leidingen gespoeld te hebben, voor en achter en ook de Diravi, heb ik nu het volgende probleem (?); de auto stijgt heel langzaam op, eerst achter heel langzaam en vervolgens voor wat sneller. Vervolgens de auto in de hoogste stand (duurt lang) en dan bij het inschakelen van de laagste stand valt de voorkant als een baksteen naar beneden (1-2 seconde!!) en de achterkant komt er weer heel langzaam achteraan…. Nu heb ik wel wat topics gelezen over achterkanten die dat doen, maar heb nergens iets over voorkanten kunnen vinden. Waar zou dit aan kunnen liggen??

Tevens nog even een vraag over de Diravi, waar zit de Diravi-bol en zou die invloed kunnen hebben op het wegvallen van de bekrachtiging bij het parkeren??

Profiel  

daan
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1064

Gepost: 06 mei 2010 01:09 PM
  [ # 1 ]

Hoe lang heeft jouw spoelolie erin gezeten,spoelolie is vlgs mij niet zo goed voor leidingen en rubbers als deze lang in het systeem heeft gezeten.

Wat bedoel jij met Diravi bol,misschien jouw voorraadbol,of bedoel jij die witte bol die door de versnellingsbak wordt aangedreven.(zeg maar een soort centrifugaal regelaar)

Profiel  

Grootj
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 62

- LN/LNA 1.1 Cannelle
Gepost: 06 mei 2010 01:44 PM
  [ # 2 ]
daan schreef:

Hoe lang heeft jouw spoelolie erin gezeten,spoelolie is vlgs mij niet zo goed voor leidingen en rubbers als deze lang in het systeem heeft gezeten.

Ik bedoelde met spoelen de eigenlijk het doorspoelen van de remleidingen en de Diravi-ontluchtingsleiding. Ik had er geen spoelolie inzitten. Eerst nieuwe LHM en dan de leidingen doorspoelen tot er weer een mooie groene kleur uitkomt

daan schreef:

Wat bedoel jij met Diravi bol,misschien jouw voorraadbol,of bedoel jij die witte bol die door de versnellingsbak wordt aangedreven.(zeg maar een soort centrifugaal regelaar)

Op de Diravi zit toch ook een LHM bol? ik weet alleen niet waar die zit…

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook