renz schreef:ja hoor, je kan maximaal LHM morsen, trekt toch de grond in!
En dan krijg je van die bomen met een kleurtje, zoals op de plek van de meeting
ZX1.4i schreef:renz schreef:ja hoor, je kan maximaal LHM morsen, trekt toch de grond in!
En dan krijg je van die bomen met een kleurtje, zoals op de plek van de meeting
:D
TinusTussengas schreef:De saxo zag er zeker netjes uit. Lekker luxe ook in het zwart in combinatie met die bekleding en met die optie’s. Eigenlijk zou je er een HP systeem in moeten bouwen….
Tsja…..probeer voor de grap maar eens (op Internet) een dergelijke Saxo 1.5 D te vinden met 5 deuren EN Airco
(ik daag jullie bij deze uit zomaar eens te gaan zoeken )
En toevallig dat ie WEER in Friesland stond
Nee….op de HP-vering na, mis ik niks in deze auto….alles zit erop en eraan wat ik zou willen, zelfs 1 airbag.
Alleen de asbak zit erg laag
Stop met roken…
Stikstof in je banden en je bent er bijna
Bram schreef:TinusTussengas schreef:De saxo zag er zeker netjes uit. Lekker luxe ook in het zwart in combinatie met die bekleding en met die optie’s. Eigenlijk zou je er een HP systeem in moeten bouwen….
Tsja…..probeer voor de grap maar eens (op Internet) een dergelijke Saxo 1.5 D te vinden met 5 deuren EN Airco
(ik daag jullie bij deze uit zomaar eens te gaan zoeken )En toevallig dat ie WEER in Friesland stond
Nee….op de HP-vering na, mis ik niks in deze auto….alles zit erop en eraan wat ik zou willen, zelfs 1 airbag.
Alleen de asbak zit erg laag
In de xantia ook moet je maar denken
Vind trouwens dat ze wel vaker zulke auto’s mogen bouwen. Kleine auto’s met zuinige motoren maar wél met alle luxe die je wil. Op die manier zullen een hoop mensen toch voor een kleinere auto kiezen ipv een grote bak. Nu kiezen een hoop mensen een grote bak omdat die wél electrische ramen, airco etc etc hebben terwijl ze eigenlijk liever klein rijden.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
M&M schreef:metro2005 schreef:
Vind trouwens dat ze wel vaker zulke auto’s mogen bouwen. Kleine auto’s met zuinige motoren maar wél met alle luxe die je wil.
C1 , 2 & 3 ... allemaal klein & zuinig en verkrijgbaar met airco en alle toeters en bellen die je maar wil , ze zijn stuk voor stuk ( zeker de C2 & 3 ) erg luxe verkrijgbaar
Mijn kleintje zit ook bomvol luxe ... airco met cc , 6 airbags , ABS , cruise control , regensensor , elektrische ramen + spiegels , cv , PDC , ga zo nog maar even door ....
Geldt ook bij de overige merken , kleine auto’s van tegenwoordig zijn allemaal vrij luxe
Ik wil zelf alleen groot groter grootst , gewoon omdat dat veel beter rijdt !
maarrrr zijn de c1, c2, c3 ook in diesel verkrijgbaar ?
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
metro2005 schreef:M&M schreef:metro2005 schreef:
Vind trouwens dat ze wel vaker zulke auto’s mogen bouwen. Kleine auto’s met zuinige motoren maar wél met alle luxe die je wil.
C1 , 2 & 3 ... allemaal klein & zuinig en verkrijgbaar met airco en alle toeters en bellen die je maar wil , ze zijn stuk voor stuk ( zeker de C2 & 3 ) erg luxe verkrijgbaar
Mijn kleintje zit ook bomvol luxe ... airco met cc , 6 airbags , ABS , cruise control , regensensor , elektrische ramen + spiegels , cv , PDC , ga zo nog maar even door ....
Geldt ook bij de overige merken , kleine auto’s van tegenwoordig zijn allemaal vrij luxe
Ik wil zelf alleen groot groter grootst , gewoon omdat dat veel beter rijdt !maarrrr zijn de c1, c2, c3 ook in diesel verkrijgbaar ?
tuurlijk.
zelfs met de nieuwste 1.4 HDi motoren
M&M schreef:metro2005 schreef:
maarrrr zijn de c1, c2, c3 ook in diesel verkrijgbaar ?
Ja
C2 en C3 wel dus zie ik inderdaad wel op autoweek ops: , maar de C1 niet
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
metro2005 schreef:M&M schreef:metro2005 schreef:
maarrrr zijn de c1, c2, c3 ook in diesel verkrijgbaar ?
Ja
C2 en C3 wel dus zie ik inderdaad wel op autoweek ops: , maar de C1 niet
zie ook M&M
de benzine motor uit de C1 is een toyota motor
de diesel wordt dus een 1.4 HDi van franse afkomst
M&M schreef:De C1 met diesel komt er aan ...
Deze gaat alleen geen 68 zoals in de C2 & 3 maar 54 PK leveren ...
Britse versie : http://www.carpages.co.uk/citroen/citroen-c1-20-07-05.asp?switched=on&echo=920815165
cool, kijk dat zijn nog eens gunstige ontwikkelingen. Nou nog betere stoelen erin en de C1 is zowaar een hip bakkie
(die stoelen waren zelfs voor mijn magere postuur nog te smal!)
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
V.w.b. die C-1….ik was onlangs even bij Oldenhage in Nw-vennep, daar stond een splinternieuwe 5-deurs en Dirk zei : kijk er maar eens naar en van mij mag je er een rondje mee rijden ook.
Maar dat heb ik maar niet gedaan, ik heb wat extra spiegeltjes nodig en om die er nu in te gaan plakken ?
Maar ik deed die achterklep eens open en vond die knap gammel
Dat achter-ruit heeft maar 1 z.g. telescoop waar hij mee vast zit…en Dirk zei dat elke nieuwe klant geadviseerd wordt om hem aan die ene kant dicht te drukken.
Het was trouwens een 5-deurs…...wat ik niet eens in de gaten had….de achterdeur zit zowat tegen de achterklep aan.
Vond hem trouwens niet echt lekker zitten, de stoel van mijn Saxo zit beter…..meer ondersteuning aan de zijkant en zachter.
Maar nu weer ONtopic over de Saxo.
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004
- BX 14E
- C1 C1 Selection
C1 = :kotsen
saxo =
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
zandvoorta schreef:C1 = :kotsen
Inderdaad, het is en blijft een Toyota-Gedrocht :kots
Ik vind het anders best een aardig karretje
twijfel zelfs of het niet een waardig opvolger voor mijn xantia-kilometervreter zou zijn.
jongens wie het kleine niet eert die ..........