6 van de 130
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
   
ID/DS te koop
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 09 mei 2010 07:44 PM
  [ # 76 ]

Ik heb helaas ook exemplaren gezien die na een jaar in NL zo strak als een russische tank waren omdat ze oostblok plamuur hadden gebruikt…

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4908
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 09 mei 2010 07:59 PM
  [ # 77 ]
benjamin schreef:
Han S schreef:

Als ik het geld had zou ik hem zo kopen.

Die tekst komt me bekend voor Han cheese

Ik heb het een en ander verkocht Ben en ik heb geboden op drie DSsen. Ik heb nog een gitaar aan de muur hangen welke tussen 12 en 15 mille waard is en als die weg is dan koop ik een kant en klare DS waar ik niks meer aan hoef te doen. Dan denk ik dat de Jaguar ook niet lang meer blijft, is ook een paar leuke munten waard, 41 jaar oud, ongerestaureerd en geen roestplekje te vinden, is 34 jaar niet meer nat geworden.

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4908
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 09 mei 2010 08:00 PM
  [ # 78 ]
waterman schreef:

Ik heb helaas ook exemplaren gezien die na een jaar in NL zo strak als een russische tank waren omdat ze oostblok plamuur hadden gebruikt…

Ik heb een lakdiktemeter. Very Happy

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 09 mei 2010 08:13 PM
  [ # 79 ]
benjamin schreef:
algra schreef:
benjamin schreef:
algra schreef:
Brian schreef:

Typisch gevalletje van te mooi om waar te zijn? Zeker gezien het feit dat de verkoper in Hongarije zit.

http://link.marktplaats.nl/343012302

 

heb u dat slangetje gezien , die tussen luchtfilter en spruitstuk-hitteschild ?

lijkt mij zeer linke soep,binnenkort weer filmpje op you tube ??

zal dus wel geen kenner zijn of een zeer pijnlijke vergissing of ik zie het verkeerd kan ook nog


salut

Wat is er mis met dat ” slangetje ” dan ? Confused:

 

dat lijkt toch aardig karton-achtig materieaal zeer zeker geen metaal
dat hitte-schild wordt toch echt loei-heet

Er bestaat ook ” gevoerd karton ”  , wordt bij kevers al jaren lang gebruikt , ook bij een DS is het origineel geen stalen pijp hoor , is normaal gesproken een stuk asbest papier Wink

Niet alles is wat het lijkt , en neem maar van mij aan dat deze Hongaren echt wel weten wat ze doen hoor , zelden gasten gezien die zo netjes restaureren Wink

Deze slang is vanaf fabriek van aluminium.

Citroen!

Profiel  
 
algra
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 611
Geregistreerd: 22-08-2006

Gepost: 09 mei 2010 08:47 PM
  [ # 80 ]

het is en was beslist niet mijn bedoeling deze auto af te kraken ,ik wilde alleen maar op dat slangetje attenderen
deze slang hoort dus van een metaal achtige soort[ zoals driver d al opmerkt] te zijn en beslist niet van gevoerd karton /asbest papier of andere materialen uitsluitend roodgloeien /hitte bestendig
soms wordt er op andere autos een soort gevlochten asbest achtige slang gebruikt , maar ik durf te wedden dat die niet zo dicht tegen het hitte-schild zitten als bij de ds/id

ik vind het gewoon slordig om een auto zo te koop aan te bieden, voor de rest kan het wel de beste/mooiste zijn die er is

salut

Profiel  
 
pvanessen
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 249
Geregistreerd: 29-07-2003

- ID/DS DS 21 IE Pallas
- C4 (2004-heden) 1.6 HDiF
Gepost: 09 mei 2010 09:02 PM
  [ # 81 ]

Volgens de vrienden van de RDW bestaat het kenteken niet…..

Peter van Essen
DS 21 IE Pallas h, 1970
Renault Espace

Profiel  
 
benjamin
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 322
Geregistreerd: 06-05-2005

Gepost: 09 mei 2010 09:31 PM
  [ # 82 ]
pvanessen schreef:

Volgens de vrienden van de RDW bestaat het kenteken niet…..

Dat komt omdat de RDW geen bestand van Hongaarse kentekens bijhoudt confused

When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Profiel  
 
benjamin
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 322
Geregistreerd: 06-05-2005

Gepost: 09 mei 2010 09:33 PM
  [ # 83 ]
waterman schreef:

Ik heb helaas ook exemplaren gezien die na een jaar in NL zo strak als een russische tank waren omdat ze oostblok plamuur hadden gebruikt…

Ik ook , maar ik heb ook zogenaamd perfect gerestaureerde DSén uit Nederland gezien die eerder het predikaat ellendehok verdienden Wink

When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Profiel  
 
Erict
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 15-06-2007

Gepost: 09 mei 2010 09:38 PM
  [ # 84 ]
benjamin schreef:
pvanessen schreef:

Volgens de vrienden van de RDW bestaat het kenteken niet…..

Dat komt omdat de RDW geen bestand van Hongaarse kentekens bijhoudt confused

Er zit anders een wel een kentekenplaat op die meer op een Nederlandse plaat lijkt dan een Hongaarse.  Wink

Het is overigens wel een ouderswetse gele zonder het blauw/witte Nl erop. Vermoedelijk is de auto enige jaren geleden geëxporteerd naar Hongarije en toen uitgeschreven bij de RDW.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 09 mei 2010 09:39 PM
  [ # 85 ]
benjamin schreef:
pvanessen schreef:

Volgens de vrienden van de RDW bestaat het kenteken niet…..

Dat komt omdat de RDW geen bestand van Hongaarse kentekens bijhoudt confused

Volgens mij zien we een Nederlands kenteken?

Citroen!

Profiel  
 
pvanessen
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 249
Geregistreerd: 29-07-2003

- ID/DS DS 21 IE Pallas
- C4 (2004-heden) 1.6 HDiF
Gepost: 09 mei 2010 09:40 PM
  [ # 86 ]
DriverD schreef:
benjamin schreef:
pvanessen schreef:

Volgens de vrienden van de RDW bestaat het kenteken niet…..

Dat komt omdat de RDW geen bestand van Hongaarse kentekens bijhoudt confused

Volgens mij zien we een Nederlands kenteken?

dat bedoelde ik dus…. Vaag.

Peter van Essen
DS 21 IE Pallas h, 1970
Renault Espace

Profiel  
 
benjamin
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 322
Geregistreerd: 06-05-2005

Gepost: 09 mei 2010 09:40 PM
  [ # 87 ]
DriverD schreef:
benjamin schreef:
pvanessen schreef:

Volgens de vrienden van de RDW bestaat het kenteken niet…..

Dat komt omdat de RDW geen bestand van Hongaarse kentekens bijhoudt confused

Volgens mij zien we een Nederlands kenteken?

Dat zal allemaal best wel , maar als je een auto exporteerd zou het kenteken dan in Nederland geregistreerd blijven staan denk je question  confused

When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 09 mei 2010 09:43 PM
  [ # 88 ]

Dus praten we hier over een auto met een Nederlands kenteken dat niet meer bestaat? Lekker dan….

Citroen!

Profiel  
 
benjamin
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 322
Geregistreerd: 06-05-2005

Gepost: 09 mei 2010 09:46 PM
  [ # 89 ]
DriverD schreef:

Dus praten we hier over een auto met een Nederlands kenteken dat niet meer bestaat? Lekker dan….

Nee , dan praten we hier over een auto met Nederlandse papieren die naar Hongarije is geëxporteerd Wink

Heb je wel eens een auto uit Frankrijk gehaald of Belgique , denk je dat die auto daar gewoon geregistreerd blijft staan ofzo , lijkt mij persoonlijk vrij logisch dat de registratie stopt zodra deze voor export gaat hoor cheese
Je moet hem gewoon even laten keuren , net als de rest wat je importeerd Idea

When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Profiel  
 
25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 09 mei 2010 09:49 PM
  [ # 90 ]

Het kenteken van de DS in kwestie kan je hier nog terugvinden. Tot een bepaalde periode na uitschrijving kan je hier nog niet meer bestaande kentekens terugvinden.

Nu niet allemaal en masse kentekens in gaan voeren, straks sluiten ze de boel af en kan ik het ook niet meer Wink

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  
 
 
6 van de 130
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook