Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik heb helaas ook exemplaren gezien die na een jaar in NL zo strak als een russische tank waren omdat ze oostblok plamuur hadden gebruikt…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
benjamin schreef:Han S schreef:Als ik het geld had zou ik hem zo kopen.
Die tekst komt me bekend voor Han
Ik heb het een en ander verkocht Ben en ik heb geboden op drie DSsen. Ik heb nog een gitaar aan de muur hangen welke tussen 12 en 15 mille waard is en als die weg is dan koop ik een kant en klare DS waar ik niks meer aan hoef te doen. Dan denk ik dat de Jaguar ook niet lang meer blijft, is ook een paar leuke munten waard, 41 jaar oud, ongerestaureerd en geen roestplekje te vinden, is 34 jaar niet meer nat geworden.
waterman schreef:Ik heb helaas ook exemplaren gezien die na een jaar in NL zo strak als een russische tank waren omdat ze oostblok plamuur hadden gebruikt…
Ik heb een lakdiktemeter.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
benjamin schreef:algra schreef:benjamin schreef:algra schreef:Brian schreef:Typisch gevalletje van te mooi om waar te zijn? Zeker gezien het feit dat de verkoper in Hongarije zit.
heb u dat slangetje gezien , die tussen luchtfilter en spruitstuk-hitteschild ?
lijkt mij zeer linke soep,binnenkort weer filmpje op you tube ??
zal dus wel geen kenner zijn of een zeer pijnlijke vergissing of ik zie het verkeerd kan ook nog
Wat is er mis met dat ” slangetje ” dan ? :
dat lijkt toch aardig karton-achtig materieaal zeer zeker geen metaal
dat hitte-schild wordt toch echt loei-heetEr bestaat ook ” gevoerd karton ” , wordt bij kevers al jaren lang gebruikt , ook bij een DS is het origineel geen stalen pijp hoor , is normaal gesproken een stuk asbest papier
Niet alles is wat het lijkt , en neem maar van mij aan dat deze Hongaren echt wel weten wat ze doen hoor , zelden gasten gezien die zo netjes restaureren
Deze slang is vanaf fabriek van aluminium.
Citroen!
het is en was beslist niet mijn bedoeling deze auto af te kraken ,ik wilde alleen maar op dat slangetje attenderen
deze slang hoort dus van een metaal achtige soort[ zoals driver d al opmerkt] te zijn en beslist niet van gevoerd karton /asbest papier of andere materialen uitsluitend roodgloeien /hitte bestendig
soms wordt er op andere autos een soort gevlochten asbest achtige slang gebruikt , maar ik durf te wedden dat die niet zo dicht tegen het hitte-schild zitten als bij de ds/id
ik vind het gewoon slordig om een auto zo te koop aan te bieden, voor de rest kan het wel de beste/mooiste zijn die er is
Totaal aantal Berichten: 249
Geregistreerd: 29-07-2003
- ID/DS DS 21 IE Pallas
- C4 (2004-heden) 1.6 HDiF
Volgens de vrienden van de RDW bestaat het kenteken niet…..
Peter van Essen
DS 21 IE Pallas h, 1970
Renault Espace
pvanessen schreef:Volgens de vrienden van de RDW bestaat het kenteken niet…..
Dat komt omdat de RDW geen bestand van Hongaarse kentekens bijhoudt
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
waterman schreef:Ik heb helaas ook exemplaren gezien die na een jaar in NL zo strak als een russische tank waren omdat ze oostblok plamuur hadden gebruikt…
Ik ook , maar ik heb ook zogenaamd perfect gerestaureerde DSén uit Nederland gezien die eerder het predikaat ellendehok verdienden
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
benjamin schreef:pvanessen schreef:Volgens de vrienden van de RDW bestaat het kenteken niet…..
Dat komt omdat de RDW geen bestand van Hongaarse kentekens bijhoudt
Er zit anders een wel een kentekenplaat op die meer op een Nederlandse plaat lijkt dan een Hongaarse.
Het is overigens wel een ouderswetse gele zonder het blauw/witte Nl erop. Vermoedelijk is de auto enige jaren geleden geëxporteerd naar Hongarije en toen uitgeschreven bij de RDW.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
benjamin schreef:pvanessen schreef:Volgens de vrienden van de RDW bestaat het kenteken niet…..
Dat komt omdat de RDW geen bestand van Hongaarse kentekens bijhoudt
Volgens mij zien we een Nederlands kenteken?
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 249
Geregistreerd: 29-07-2003
- ID/DS DS 21 IE Pallas
- C4 (2004-heden) 1.6 HDiF
DriverD schreef:benjamin schreef:pvanessen schreef:Volgens de vrienden van de RDW bestaat het kenteken niet…..
Dat komt omdat de RDW geen bestand van Hongaarse kentekens bijhoudt
Volgens mij zien we een Nederlands kenteken?
dat bedoelde ik dus…. Vaag.
Peter van Essen
DS 21 IE Pallas h, 1970
Renault Espace
DriverD schreef:benjamin schreef:pvanessen schreef:Volgens de vrienden van de RDW bestaat het kenteken niet…..
Dat komt omdat de RDW geen bestand van Hongaarse kentekens bijhoudt
Volgens mij zien we een Nederlands kenteken?
Dat zal allemaal best wel , maar als je een auto exporteerd zou het kenteken dan in Nederland geregistreerd blijven staan denk je
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Dus praten we hier over een auto met een Nederlands kenteken dat niet meer bestaat? Lekker dan….
Citroen!
DriverD schreef:Dus praten we hier over een auto met een Nederlands kenteken dat niet meer bestaat? Lekker dan….
Nee , dan praten we hier over een auto met Nederlandse papieren die naar Hongarije is geëxporteerd
Heb je wel eens een auto uit Frankrijk gehaald of Belgique , denk je dat die auto daar gewoon geregistreerd blijft staan ofzo , lijkt mij persoonlijk vrij logisch dat de registratie stopt zodra deze voor export gaat hoor
Je moet hem gewoon even laten keuren , net als de rest wat je importeerd
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Het kenteken van de DS in kwestie kan je hier nog terugvinden. Tot een bepaalde periode na uitschrijving kan je hier nog niet meer bestaande kentekens terugvinden.
Nu niet allemaal en masse kentekens in gaan voeren, straks sluiten ze de boel af en kan ik het ook niet meer
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa