Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Ok, ik zie een Hongaar, die adverteert op een Nederlandse veilingsite, met een auto met een verlopen Nederlands kenteken. Een Hongaars kenteken? Waarschijnlijk niet.
Lekker voor de koper dan?
Ja, heb wel eens een voertuig gekocht in België. Moest ik zelf invoeren, maar dat voertuig had wel een (Belgische) identiteit.
Citroen!
DriverD schreef:Ok, ik zie een Hongaar, die adverteert op een Nederlandse veilingsite, met een auto met een verlopen Nederlands kenteken. Een Hongaars kenteken? Waarschijnlijk niet.
Lekker voor de koper dan?
Ja, heb wel eens een voertuig gekocht in België. Moest ik zelf invoeren, maar dat voertuig had wel een (Belgische) identiteit.
Niks verlopen Nederlands kenteken , zou ook geen flikker uitmaken , is slechts een formaliteit om een ” slapend ” kenteken te actualiseren , maar was is nu precies het probleem dan ? dat de auto geen geldig Nederlands kenteken heeft en dat je de auto , net als die Belg van jou destijds , moet laten keuren , of het feit dat de auto wordt aangeboden door een Hongaar
Een Nederlands kenteken wordt afgemeld , of voor export aangemeld zodra de auto wordt geëxporteerd , dan is het toch logisch dat het kenteken in Nederland niet meer actueel is , anders zou het wel erg makkelijk zijn om te frauderen met kentekens , denk je ook niet
In België is het kenteken persoonsgebonden , daar blijven de platen bij de eigenaar , in Nederland niet , daar gaan de platen gewoon mee met de auto , zo moeilijk is dat toch niet te bevatten
Oh ja , dat kenteken staat inderdaad gewoon als export geregistreerd
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Probleem is, dat er nog steeds een verkeerde pijp onder het luchtfilter zit!
En dat je voor een proefrit naar Hongarije moet natuurlijk…..
Citroen!
DriverD schreef:Probleem is, dat er nog steeds een verkeerde pijp onder het luchtfilter zit!
En dat je voor een proefrit naar Hongarije moet natuurlijk…..
De rit naar Hongarije zal het probleem niet zijn , aangezien er nog steeds hele volksstammen naar zuid Frankrijk afreizen om daar die ene kogelharde DS te zoeken die we jaren geleden al weggehaald hebben , en zoveel verder is het niet
Die verkeerde “pijp” is voor mij nog discutabel , en kost een knaak of 2 , maar ach de mens moet wat te klagen hebben toch heeft mijn volk tenslotte speciaal een muur voor laten bouwen
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
benjamin schreef:DriverD schreef:Probleem is, dat er nog steeds een verkeerde pijp onder het luchtfilter zit!
En dat je voor een proefrit naar Hongarije moet natuurlijk…..
De rit naar Hongarije zal het probleem niet zijn , aangezien er nog steeds hele volksstammen naar zuid Frankrijk afreizen om daar die ene kogelharde DS te zoeken die we jaren geleden al weggehaald hebben , en zoveel verder is het niet
Die verkeerde “pijp” is voor mij nog discutabel , en kost een knaak of 2 , maar ach de mens moet wat te klagen hebben toch heeft mijn volk tenslotte speciaal een muur voor laten bouwen
aha ,nu komt de aap uit de mouw
vandaar de ietwat driftige toon
aha ,nu komt de aap uit de mouw
vandaar de ietwat driftige toon
Verklaar je nader
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
een ZÜND-JAPP jochie snapt de boodschap toch wel
Dan zou ik je toch niet vragen je even nader te verklaren knul
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Hey mannen, klaar nu. Terug on-topic!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
waterman schreef:Hey mannen, klaar nu. Terug on-topic!
Daar heb je gelijk in , ik persoonlijk vind wel dat wie A zegt ook B moet zeggen , of antwoorden dat A onzin was
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
benjamin schreef:Brian schreef:Typisch gevalletje van te mooi om waar te zijn? Zeker gezien het feit dat de verkoper in Hongarije zit.
Absolute onzin wat je daar beweert , Atilla is een zeer betrouwbare verkoper , zijn twee broers en mannen van hun afspraak
Niet alles wat uit het oostblok komt is ellende hoor , ze hebben ook een Pijpop te koop voor rond de : €9000,00 , zoek het maar eens voor dat geld
Ik heb er niet voor niets een vraagteken achtergezet. Ik ken Atilla niet, maar een DS23 Pallas in topconditie voor die prijs verbaasde mij gewoon. Het was niet mijn bedoeling om de verkopers in een kwaad daglicht te stellen ofzo.
Tsjonge jonge, dat 1 zo’n post 2 pagina’s met reacties uitlokt.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Wat zie ik nu?
67er met gas?, tweedeneus? mooi hoor,
Nette prijs ook ..
http://www.tweedehands.nl/autos/autos/citroën/ds-1967-lpg-snoek-73320743.html
.komma
Mooie auto Dirk. Waarom zo’n schappelijke prijs?
Moet je er snel van af?
Voor een gave DS ga je naar http://www.logo-shop.nl
Klopt, deze maand zou mooi zijn..
En.. als je dichterbij komt moeten er eigenlijk binnenkort twee nieuwe deuren in. Dat zal de kopers iets afschrikken. Dunkt mij. vandaar. Heb ze trouwens wel liggen, deuren. Maar ik ga er zelf niet meer aan beginnen.
.komma
Ds met APK tot oktober 2011…........
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=425796&from=0#
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.