Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
na een kleine dip in de afgelopen zomermaanden zit het forum dan toch weer in de lift qua hits en andere statistiekjes.
de maand september vertoonde zelfs een record aantal gemiddelde unieke bezoekers per dag van 760 personen per dag.
het totaal aantal gewone hits bleef nog iets achter bij record maand maart, maar al met al loopt het wel weer aardig omhoog en met de donkere natte wintermaanden voor de boeg zullen we wel weer een paar nieuwe records gaan vestigen.
een ander punt wat weer scherp gesteld is, is het aantal bezoekers dat ooit tegelijk online was.
Grootst aantal gebruikers online was 45 op Di 27 Sep, 2005 22:01
met een gemidelde van 760 bezoekers per dag lijkt me dit toch nog steeds aan de lage kant, maar dat kan te maken hebben met de phpbb2 software die iets anders rekend dan de statistieken die onze webhost ons verschaft.
het oude record van 37 tegelijk online was ook al weer uit maart geloof ik, dus het werd wel weer eens tijd dat dit verbroken werd.
het aantal gebruikers blijft ook gestaag doorgroeien en er word lustig op los gepost.
inmiddels zijn we het tot voor kort grootste forum op citroen gebied in het totaal aantal posts ook voorbijgestreefd.
We hebben 2202 geregistreerde gebruikers
De gebruikers hebben in totaal 116979 berichten geplaatst
in 6787 onderwerpen
De gemiddelde opbrengsten van de google banners zijn in de maand september gestegen tot 1,23 dollar per dag tegen 0,63 dollar per dag in de maand augustus. Ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat dit veel beter kan maar goed, het is toch 448,95 dollar per jaar als we dit gemiddelde aanhouden wat zo’n 360 euro oplevert tegen de huidige koers.
Daar kunnen we b.v. een hele leuke BBQ voor huren of de veelgevraagde karaoke set voor de volgende meeting.
kijk voor meer statistieken op : http://www.citroen-forum.nl/webalizer/index.html
zal ook wel komen doordat de xantiaclub uit de lucht was
meeste bezoekers was vlak na de uitzending van Andere tijden..
moeten we erik nu niet bedanken voor het oprichten van het (op het ogenblik) grootste Citroen-forum van nederland???
citroenc2 schreef:zal ook wel komen doordat de xantiaclub uit de lucht was
Héé
Die wilde ik inkoppen!
nou hier heb je de bal
- ID/DS D-Super
Tom Duckpower schreef:meetse bezoekers was vlak na de uitzending van Andere tijden..
moeten we erik nu niet bedanken voor het oprichten van het (op het ogenblik) grootste Citroen-forum van nederland???
nee jullie hoeven mij niet te bedanken.. bedank alle mensen maar die veel meer enegrie in het forum steken dan ik.
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
:cheer1 :cheer1 :15 :15
Toch eens een keer die kph op m’n auto schroeven die er al een paar maand ligt…..
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Ik zie dat op mijn forum ook dat vlak voor een meeting de statjes aanzienlijk omhoog gaan. Of als er een rel is…
Zal je niet jaloers maken met cijfers
Maar in ieder geval blij dat het weer de goede kant op gaat met dit forumpie alhoewel ik toch van mening ben dat het stukken drukker mag zijn
Een karaoke set?? Dat meen je niet hoop ik. Zitten hier geen gitaristen met een beetje leuk repertoir voor rond een kampvuur? Dan ga ik wel zingen…
- ID/DS D-Super
Caroline81 schreef:
Een karaoke set?? Dat meen je niet hoop ik. Zitten hier geen gitaristen met een beetje leuk repertoir voor rond een kampvuur? Dan ga ik wel zingen…
ik had je eigenlijk ingeroosterd als danseres
btw ik heb in de meeting foto’s jou nog niet kunnen spotten.. wie helpt me even ?
Caroline81 schreef:Ik zie dat op mijn forum ook dat vlak voor een meeting de statjes aanzienlijk omhoog gaan. Of als er een rel is…
Zal je niet jaloers maken met cijfersMaar in ieder geval blij dat het weer de goede kant op gaat met dit forumpie alhoewel ik toch van mening ben dat het stukken drukker mag zijn
Ik weet dat er in iedergeval een bassist (Bassman) hier rondforumt en in iedergeval ook 1 drummer (want dat ben ik ) Gitaristen zullen er vast en zeker ook zijn. Leuk… een Forumband formeren voor de eerst volgende meeting misschien?
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
- ID/DS D-Super
ik speel tuba en sousaphone
erik wijngaarden schreef:Caroline81 schreef:
btw ik heb in de meeting foto’s jou nog niet kunnen spotten.. wie helpt me even ?
Ik heb meer talent voor zingen dan voor dansen…
zal je goed je best moeten doen, heb er redelijk goed op gelet dat ik niet te prominent in beeld was.
Caroline81 schreef:erik wijngaarden schreef:Caroline81 schreef:
btw ik heb in de meeting foto’s jou nog niet kunnen spotten.. wie helpt me even ?Ik heb meer talent voor zingen dan voor dansen…
zal je goed je best moeten doen, heb er redelijk goed op gelet dat ik niet te prominent in beeld was.
Voortaan toch maar komen, Erik! Trouwens, leuk plaatje. Ik heb vroeger bariton gespeeld en begrepen dat koperblazers ventielen hebben en houtblazers kleppen. Maar het is al een tijd geleden, dus misschien dat dat “tegenwoordig” anders is.
en ik bespeel mijn toetsenbord
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
- ID/DS D-Super
een koperblazer kan ook wel kleppen hebben als bediening, maar uiteindelijk bedienen de kleppen dan toch weer de ventielen haha
het verschil tussen een huot en koperblazer is het mondstuk. bij een huotblazer word de trilling opgewekt dmv aan riet ( hout ) en bij een koperblazer dus niet. die doen het gewoon met hun eigen dikke stoere lippen.
erik wijngaarden schreef:een koperblazer kan ook wel kleppen hebben als bediening, maar uiteindelijk bedienen de kleppen dan toch weer de ventielen haha
het verschil tussen een huot en koperblazer is het mondstuk. bij een huotblazer word de trilling opgewekt dmv aan riet ( hout ) en bij een koperblazer dus niet. die doen het gewoon met hun eigen dikke stoere lippen.
Jaja. Dikke lippen Saxophone (houtblazer) heb ik ook wel eens meet zitten oefenen (mijn vader had er een). Maar ik moet nog zien dat ik 15 jaar nadien nog geluid uit een bariton krijg! De toonladders gaan nog wel “droog”... als ik doe alsof ik een bariton voor me houd!