par eXeMple! schreef:De eigenaar noemde het taubenblau...
Wat een afgrijselijke kleuren zijn er toch in de loop van de tijd op CX-en geknald.
Vandaag een flinke hoeveelheid CX-en gezien in Leerdam.
Robin Visser schreef:Haha, nou zie ik het. Staat die bolide in Oosterhout. Kan niet anders dan dat de auto wordt verkocht door het bedrijf waar ons zeer gewaardeerde opperhoofd evenementen werkt. Nou Michel, als ik een oneindig grote garage en een grootgeldboom had, dan… Helaas heb ik ook nog een SM. Dat kan de kleingeldboom met de blaadjesaanmaak maar net bijhouden. En Emerpark is ook niet het type bedrijf waar de korting in de vorm van een rechter spatscherm met bijhorende 86-er kenteken wordt gegeven…. Helaas doen we dus geen zaken. Ook effe bij ‘te koop’ gezet. Want zo’n auto verdient aandacht. Als zo’n beauty hier in NL kunt kopen, hoef je natuurlijk niet naar Fr te gaan om auto’s met Franse slag te kopen.
CX is van mezelf hoor, niks van de zaak bij. Heb gewoon te veel auto´s en kan er maar met een tegelijk rijden. Hij mag weg, maar hooeft niet weg….
Robin Visser schreef:Haha, nou zie ik het. Staat die bolide in Oosterhout. Kan niet anders dan dat de auto wordt verkocht door het bedrijf waar ons zeer gewaardeerde opperhoofd evenementen werkt. Nou Michel, als ik een oneindig grote garage en een grootgeldboom had, dan… Helaas heb ik ook nog een SM. Dat kan de kleingeldboom met de blaadjesaanmaak maar net bijhouden. En Emerpark is ook niet het type bedrijf waar de korting in de vorm van een rechter spatscherm met bijhorende 86-er kenteken wordt gegeven…. Helaas doen we dus geen zaken. Ook effe bij ‘te koop’ gezet. Want zo’n auto verdient aandacht. Als zo’n beauty hier in NL kunt kopen, hoef je natuurlijk niet naar Fr te gaan om auto’s met Franse slag te kopen.
CX is van mezelf hoor, niks van de zaak bij. Heb gewoon te veel auto´s en kan er maar met een tegelijk rijden. Hij mag weg, maar hooeft niet weg….
Ach, wat maakt het uit. Het is een mooie auto en dus nog beter. Van een liefhebber afkomstig die er ongetwijfeld de nodige zorg aan heeft besteed. Succes met de verkoop !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
par eXeMple! schreef:Haha, heb ook eens wat foto’s van een break uit Duitsland opgestuurd gekregen. De eigenaar noemde het taubenblau...
maar volgens mij is dit niet eens Bleu Iris, maar gewoon een fantasie kleur die op lavendel lijkt
(overigens best toepasselijk voor een franse auto )
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Kan ook geen Bleu Iris zijn, want is volgens mij een serie 2 kleur…
Het lijkt idd het meest op het lavendelblauw waarin de 2CV een tijd geleverd is.
Totaal aantal Berichten: 1136
- GS/GSA 1220 Club
Ik vind het wel wat hebben, zou alleen iets valer moeten zijn. Zo’n glimmende blauwe kauwgombal is net even te blauw…
Ik zit nu al een week in zuid/frankrijk en ben naar een paar Cx en gaan kijken, maar een knappe vinden valt echt niet meer mee. Een turbo 1 van 1986 in het zwart met zwart leer met 234d km vragen ze hier ook zonder te blozen 5500 euro voor. En dan moet je nog volop aan de gang om er een nette, goed rijdende auto van te maken.Twee zijkanten spuiten en 6 bollen vervangen en ga zo maar door. Maar wel keihard, dat dan weer wel…
Kijk effe p[ Leboncoin en Anciennes.net. Er springen er 2 uit, die hier bij te koop eerder voorbij zijn gekomen. Die ene groene waar ik maar niet genoeg van kan krijgen en ee prachtige rode ergens in de Vaucluse, da’s bij het achterland van Orange. Die groene, ook knijterhard, gezien op mij verzonden foto’s. staat wel een stukkie verder weg van de reguliere vakantiestreek, bij de Pyreneën meer naar de west kant. Fijne vakantie.
Robin Visser schreef:Kijk effe p[ Leboncoin en Anciennes.net. Er springen er 2 uit, die hier bij te koop eerder voorbij zijn gekomen. Die ene groene waar ik maar niet genoeg van kan krijgen en ee prachtige rode ergens in de Vaucluse, da’s bij het achterland van Orange. Die groene, ook knijterhard, gezien op mij verzonden foto’s. staat wel een stukkie verder weg van de reguliere vakantiestreek, bij de Pyreneën meer naar de west kant. Fijne vakantie.
Je bedoelt de beide GTI’s? Groene full-option en de rode met beige stoffen bekleding.
jazeker !
Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Vandaag een grijze CX met zwart dak gespot in Valkenburg ZH, vlak bij de Total benzinepomp aldaar. Had geen sierstrips.
Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Vandaag draaide er een serie 2 donkere kleur op de parkeerplaats van van der Valk in Maastricht. Ik heb er slecht een glimp van opgevangen.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Zojuist de witte serie 2 GTI met 87-RG-HB gespot vanuit de SM. Was leuke ontmoeting. Vlak voor het stoplicht Nieuwegein in vanaf de A27. Ik kreeg een kleine dubbele als begroeting. Die kon ik maar half beantwoorden. De luchthoorn is kaduuk. En dan klinkt de grommende V6 als de kleinste telg uit de familie, de waggelende boxer.
Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
vandaag in Nijmegen op een parallelweg langs de Graafseweg een zilvere met kenteken 49 YB 46.
Mark
CX 2000 pallas ‘78