Voor mijn 30 jaar oude C32 camper (zusje van de C35 en fiat 242) zoek ik een stuurstang met kruisstukken (is een geheel).
Weet iemand een adres voor een stuurstang of waar je zoiets kunt laten maken.
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Niet direct, maar in de modellen van na 1984 is de stuurstang van een C25 (Fiat Ducato/Peugeot J5) gemonteerd. Dat moet dus op de een of andere manier in te bouwen zijn. De stand van het stuur wordt anders en het eenspakige stuurwiel past niet meer. Ik weet niet of deze stuurkolom zich zomaar laat combineren met het oude dashboard. In Groningen staat zo’n late C35 bij een sloper (staat op dit moment weer opnieuw op Markplaats). In die auto is die latere stuurkolom (en stuur - helaas voor het eenspakige stuur) aanwezig en kun je direct zien hoe e.e.a. gemonteerd zit. Kun je zonodig ook het dashboard meenemen.
break23m schreef:Niet direct, maar in de modellen van na 1984 is de stuurstang van een C25 (Fiat Ducato/Peugeot J5) gemonteerd. Dat moet dus op de een of andere manier in te bouwen zijn. De stand van het stuur wordt anders en het eenspakige stuurwiel past niet meer. Ik weet niet of deze stuurkolom zich zomaar laat combineren met het oude dashboard. In Groningen staat zo’n late C35 bij een sloper (staat op dit moment weer opnieuw op Markplaats). In die auto is die latere stuurkolom (en stuur - helaas voor het eenspakige stuur) aanwezig en kun je direct zien hoe e.e.a. gemonteerd zit. Kun je zonodig ook het dashboard meenemen.
tís volgens mij al opgelost, ik had nog een nieuwe liggen
heeft ze maandag opgehaald
Dank voor de reacties, zit er inmiddels in.