hallo aan iedereen
ik heb juist mijn nieuwe berlingo af gehaald en heb er toch een vraagje over
is die 2de schuif onder de zetel van de passagier niet standaard
dan de midden console is dat ook in optie
ik heb esp laten plaatsen en heb alleen maar de knop om die aan en uit te zetten en volgens het boekje moet er knop op zitten om uit te kiezen sneeuw regen ijzel en modder
op mijn auto zit esp cruisecontrole parkeersensor elektriesche spiegels usb sneheidsbegrenser alu velgen af neembare trekhaak
keuzeknop is enkel op de XTR. Jij hebt dus enkel dat knopje links bij het knopje van de parkeersensoren.
wat bedoel je met de middenconsole? Bedoel je die grote bak tussen de voorstoelen? Dat zit in het Kids-pack, dat houd verder nog de zonnegordijntjes op de schuifdeuren en een extra achteruitkijkspiegeltje in om de kids in het oog te kunnen houden op de achterbank, en een elektrisch kinderslot op de schuifdeuren.
de tweede lade onder de passagiersstoel durf ik niet te zeggen, maar mijn XTR heeft er links 1 en rechts 1
hallo
kan je die schuif appart bestellen wat ik vind er niets van terug
die midden console die kan je bestellen voor 200 €
dan heb ik ook nog gevonden dat er niets zit voor het bagagenet is dat ook allemaal optie
de auto is kompleet een wat plastiek in optie toch raar he
ook de zaklamp is er bij mijn niet bij
ik vind ook dat die configuator niet klopt buiten wat ze met de daler zeggen
wat bedoel je met “de auto is kompleet een wat plastiek in optie toch raar he”
die zin versta ik niet. als je bedoeld da het dashbord enzo van harde plastic is dan zeg ik da je da in een garage/bij een dealer kon bekijken, dan wist je da da plasiek is.
de zaklamp behoort bij de XTR of in optie naargelang het model
de middenconsole is altijd een optie, die zit zoals gezegd in het kids-pack.
de console opzich kost 105.84euro, dan de bevestigingsplaat en de rest van de benodigde onderdelen erbij en je zit aan 172.04euro.
prijzen komen van service.citroen.com
wat bedoel je met “dan heb ik nog gevonden dat er niets zit voor het bagagenet”?
ik heb in mijn XTR in de koffer 4 sjorhaken waar ik en bagagenet aan kan hangen. (net zelf heeft de Berlingo niet)
lade van stoel kost 52,22euro (artikel : 8898TJ )
hallo
met plastiek bedoel ik dat je er dat appart nog moet bij bestellen die console en die schuif aan de passagier kant en aan het bagagenet bij mij zit er juist een luikje dat open kan maar ik kan er geen net aan hangen ik vind dat je de auto samen steld met de configuator dat het anders is dan bij de dealer of de dealer moet dat ook zeggen ik had de uto gezien op het salon en daar stond die wel compleet
lucske schreef:hallo
met plastiek bedoel ik dat je er dat appart nog moet bij bestellen die console en die schuif aan de passagier kant en aan het bagagenet bij mij zit er juist een luikje dat open kan maar ik kan er geen net aan hangen ik vind dat je de auto samen steld met de configuator dat het anders is dan bij de dealer of de dealer moet dat ook zeggen ik had de uto gezien op het salon en daar stond die wel compleet
Als er een luikje zit moet er normaal ook en net ingehangen knn worden. Als je aan het luikje inkijke zie je normaal een rondje in de vorm van een sleutelgat van een oude deur daar hang je het net in.
Bij mij zat het net er wel bij maar ik heb een XTR uitvoering met verschillende packs…
Citroën Berlingo XTR Citroën C3 Exclusive
-wit -bordeaux
-modulariteitspack -panoramisch schuifdak
-zichtbaarheidspack -parkeersensoren
-detectiepack
-afneembare trekhaak
hallo
ik ben gaan kijken op service .citroen.com maar hoe kom je aan die prijzen die vind ik niet juist het boekje kan ik openen