Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Jij kent je klassiekers Frank! Maar dan moet jij ook gewoon komen kaartjeleggen met openbekkie en mij.
Jaaaa,gezellie
I believe i can fly
Kaartje leggen lijkt me wel leuk. Mijn collectie is natuurlijk erg bescheiden van omvang. Stel er niet te veel van voor.
Kees-Jan, ik heb nog even gegoogled. Blijkt dat ik van achter mijn (werk) bureau zo ongeveer je studio kan zien. Afspraak maken is dus niet moeilijk.
GESPOT!! Heel bijzonder dat in Google maps street vieuw je DS te zien is voor je studio. Dat is nog eens een echte spot. Heb je dat zelf al eens gezien?
Met deze “ontdekking” past onze conversatie toch weer in de rubriek Gespot.
Groet,
Frank
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
En zijn we na deze kleine omzwerving weer on-topic wat betreft het spotten van de geweldige snoeken. Ik heb het gezien in Google streetview inderdaad, maar toen was ‘ie nog beige. Ik zal die jongens van Google eens vragen of ze nog een keer langs kunnen komen…
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
RAVENSTEIN - Een Snoek in de gracht van Ravenstein. De auto is een van de voortekenen dat Ravenstein zich opmaakt voor anderhalve week van feestelijkheden rond het 650-jarig bestaan van het stadje.
De maker van het kunstwerk is Luud Groetelaars, een fervent snoekrijder. Groetelaars is een van de elf beeldend kunstenaars die speciaal voor de viering een kunstwerk voor de gracht maakte. De festiviteiten gaan zaterdag van start.
Uit:
Het Brabants dagblad, 11 mei 2010, regio Oss. Hier staat ook foto bij.
Geen idee hoe deze hier te plaatsen.
Voilà.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Et merci!
(Is trouwens weer een ander plaatje dan in de krant staat, maar het beeld is duidelijk. In de ‘Regio Oss’, een plaatselijk weekblad, staat wéér een andere foto).
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gister in Schermerhorn een mooie ID19
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 58
- ID/DS DS 23 IE Pallas
- ID/DS DS 20 prefecture
- ID/DS ID 19 B
3 snoeken aan de weg na ophalen van een ds 20. De witte een dsuper 5 en achter in de straat een ds 23 pallas ie.
http://www.mijnalbum.nl/Album=IS4LRAC3 Bram Putman
Verzamel je Ds’en Bram?
Voor een gave DS ga je naar http://www.logo-shop.nl
Totaal aantal Berichten: 58
- ID/DS DS 23 IE Pallas
- ID/DS DS 20 prefecture
- ID/DS ID 19 B
Hahaha.
Nee, vorig jaar 5 ds’en gekocht die al 25 jaar opgeslagen stonden in een verwarmde schuur. Ik wilde er maar 1 hebben maar de eigenaar zei alles of niets, en als ik zeg dat ik een 21-jarige student ben met een simpel baantje kun jij wel snappen wat die meneer er voor wilde hebben. Dus de andere auto’s hebben nu bijna allemaal een andere eigenaar.
http://www.mijnalbum.nl/Album=IS4LRAC3 Bram Putman
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gistermiddag vlakbij De Lier een grijze DS 2de neus. Toen ik mijn hand opstak vanuit de CX knikte de man terug.
Twee uurtjes geleden deze goudkleurige (leek wel op mijn Sable Doré) DS in Valkenburg. Ik had geen tijd om verder in te zoomen.
Zijn achterbuur is overigens ook leuk.
Vanavond in Haarlem: een D Super 5 uit 1971.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Een mooie DS21 in Hoorn vanmiddag:
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004