Wie kan mij een keer op zaterdagmiddag helpen mijn visa klaar te maken voor de nattere dagen. Op zich ziet ie er verder wel ok uit aan de onderkant maar dat wou ik dan wel graag zou houden.
Ik heb totaal geen ervaring met tectyl en al dat soort dingen. Dus heb wel instructies nodig maar ben geen watje en doe een hoop zelf
We hoeven er niet onder te liggen want hij mag op de brug zolang we er geen bende van maken.
Overigens geen probleem als je je eigen auto ook op de brug wilt hebben.
Wie wil?
renz schreef:Gezellig! niet dat ik er iets vanaf weet, maar een paar extra handjes is nooit verkeerd toch???
Volgens mij kom jij niet voor de auto
en caroline, tectyleren is niet echt moeilijk. Zit gewoon in een spuitbus.
Even goed alle beginnende roestplekjes opschuren en oneffenheden goed weghalen en vervolgens de tectyl erop spuiten.
Als je een brug hebt is het helemaal makkelijk want dan kun je overal goed bij.
Moet het binnenkort bij mijn bx ook eens doen
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
metro2005 schreef:Als je een brug hebt is het helemaal makkelijk want dan kun je overal goed bij.
Ik ben wel van het luxe sleutelen
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Had tectyleren niet alleen nut bij nieuwe wagens? Als er eenmaal roest zit kan je beter ander spul gebruiken.
Stond in het DS deel een topic over.
Ik ga binnenkort ieksEmmu van onder eens inkwasten met gekookte lijnzaadolie…
Er zit nog geen roest voorzover ik heb kunnen beoordelen. Maar erg veel ervaring heb ik er niet mee. Daarom zoek ik hulp
lijnzaadolie? helpt dat? want dat heb ik nog wel staan
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Caroline81 schreef:Er zit nog geen roest voorzover ik heb kunnen beoordelen. Maar erg veel ervaring heb ik er niet mee. Daarom zoek ik hulp
lijnzaadolie? helpt dat? want dat heb ik nog wel staan