Totaal aantal Berichten: 332
- ID/DS DSuper 5
- SM 3.0 Carb bvm5
- GS/GSA GSA Break 1299 Cottage
- DS 7 DS7 Crossback E-Tense 4x4
Hallo allemaal!
Sinds afgelopen Citromobile heb ik het idee in mijn hoofd gekregen om van mijn 2CV-project een 2CV Azelle te maken maar heeft iemand enig idee of de spullen hiervoor ergens in nederland te koop zijn of is dit alleen bij de fabrikant in frankrijk te koop.
Op de website van Azelle zie ik dat ze in een voorstadje van Parijs zitten dus opzich niet al te ver weg en misschien passen de spullen wel in mijn, niet nader te noemen, duitse bestelbus ipv in een aanhanger maar een adres in NL is natuurlijk veel makkelijker.
Alvast bedankt.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Ik verwacht niet dat er in NL een dealer zit in dat spul. Durf het zelfs met 99% zekerheid te zeggen. Dus regel een boedelbak en op naar Parijs. En waarom bel/mail je ze anders niet even?
Suc6 in iedergeval.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Ik heb de Azelle in Frankrijk gezien, is een erg mooie variant! is iig mooier dan de Hoffmann (maar dat is mijn mening) in mijn foto’s van de meeting in Frankrijk staan 3 foto’s van de Azelle: http://www.mijnalbum.nl/Album=4JVU3YCZ
zou verder ook niet weten waar je die zou kunnen krijgen.
greetzzzzzzzzzzz
Rusty
heeft er nog iemand een doosje met tijd in de aanbieding??
- ID/DS DSuper 5
- SM 3.0 Carb bvm5
De Hoffmann heb ik ook nooit mooi gevonden, voornamelijk door de open achterspatborden. De Azelle is wel een stuk duurder maar daar zit dan ook weer een heel buizenframe bij om de boel te versterken, dit mis ik dan ook weer bij de Hoffmann.
Ook deze heeft geen roll-bar.
Dat lijkt me intressanter dan een buizenframe opzich…...
CX GTi Turbo 2 - All Black
- ID/DS DSuper 5
- SM 3.0 Carb bvm5
Een gewone 2CV heeft dat ook niet dus daar trek ik me dan weer niet zoveel van aan. Zolang ik gewoon rechtdoor rijd met alle 4 wielen op de grond heb ik toch ook helemaal geen roll-bar nodig??