vanaf morgen rij ik op gas…wat zal ik blij zijn als ik bij de pomp sta !!!
en nou maar hopen dat hij lekker blijft lopen
Niet uitgesloten dat hij er BETER van gaat lopen. Hou wel rekening met wat vermogenverlies…
Vanaf nu aan is het lachen bij het afrekenen bij de pomp
... hoezo? Kan je daar lachgas tanken??
En op deze feestelijke dag heeft mijn auto haar eerste kilometerjes met gas gemaakt….ze spinde erover !!
Trouwens is er een licht probleempje, mn auto is een ex-lijkenauto en aangezien het ooit eens de bedoeling is om haar in functie te herstellen heb ik gekozen voor een tank onderin de achterbak, wat minder literinhoud maar zo heb ik nog wel de ruimte waar het lijk moet liggen. Echter is zo’n platte tank toch iets te hoog met alle attributen eraan..gevolg in de toekomst ligt het lijk ligt op een verhogingkje ....mmmm….dan is het uitzicht natuurlijk wel weer beter
Ik heb dus sinds een dag LPG en ik ben nu al blij, voor de liefhebbbers ik heb voor een zeer redelijk bedrag dit in laten inbouwen en het ziet er keurig uit. Omdat ik het heb gedaan met met nog 5 autos ( waarvan 4 ds’en) kregen we wat korting. mocht er belangstelling zijn stuur dan maar een berichtje
Wat is een redelijk bedrag als ik vragen mag?
nog geen 1000 is redelijk toch ? Ik weet dat je enerzijds voor ik geloof 500 zelf kunt inbouwen maar ik heb die kennis niet en volgens mij zit je dan ook nog met keuringseisen enzo en aan de andere kant weet ik van officiele inbouwers dat 2000 of meer common is.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Je zit natuurlijk wel aan keuringseisen vast, maar je mag het zonder meer in eigen beheer inbouwen. Daarna kan je het laten keuren bij de RDW.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
als je die lijken een tijdje laat liggen voor je ze in je auto legt, kun je je ds ook laten lopen op het gas wat het lijk produceerd. dan heb je helemaal geen gastank meer nodig.