Hoi , heb denk ik een lpg probleem met c5 1.8 van 2002
Nadat ik een losse vacuumslang een weekje terug vast had gemaakt weer reageerde hij eerst beter , na een nieuwe Distributie- set en en waterpomp te hebben laten maken liep ie vorige week ook steeds beter dacht ik.
Trok ook weer beter en reageerde heel goed .
Nu houd ie op LPG weer flink in , op benzine verder is het geen probleem en loopt dan goed .
Zou het kunnen zijn dat vergasser dicht geslibt zit omdat er nieuwe vloeistof in is gekomen , was ook flink troebel volgens dealer wat ik wel geloof ook .
Ga er het filter eens afhalen van vergasser , heb een AG installatie en kan makkelijk bij de vergasser toevallig .
Is de slang die op vergasser zit met gastoevoerslang eraan neem ik , zit een tuitje aan (niet van koelvloeistof)
Anders eens langs de gasboer wat me op de volgende vraag brengt ..
Is er iemand in de buurt van Breda bekend met een goede LPG boer voor de C5 hier in de omtrek.
Ben niet zo voor de de dure garage,s maar heb misschien weinig keus als ik het zelf niet kan oplossen .
Bij dealer zelf gaan ze ook naar een gasboer als ze er niet uitkomen zeggen ze , dus kan dat zelf dan wel gelijk .
alvast bedankt
heb van dealer in O,hout adres in kaatsheuvel gehaD
eKELSCHOT , MOET WEL GOED ZIJN ZEGGEN ZE ?, GAAN ZE ZELF OOK HEEN ASL ZE HET ZELF NIET KUNNEN
Na een nieuwe bobine en gelijk ook maar nieuwe bougie,s te hebben gezet weer prima in orde .
Auto trekt en reageerd goed nu , stottert niet meer ook.
Is wel heel snel ook wat mij veel meevalt voor de 1.8 eigenlijk zeg maar .(meestal 6 cyl. gehad 3.5 liter etc.)
Af en toe wil ie nog wel eens bij een stoplicht bijvoorbeeld wat hoog stationair nog lopen soms ca 12/1300 toeren ,
Is ook zo weer weg , zou dit toch iets met gas of inleren te maken kunnen hebben nog .
Heb de vacuumslang nog niet compleet vernieuwd , wel een los stukje ingekort en op gedaan weer , rest van slang wil ik ook vervangen nog sowieso
gr John