Xsara_Coupe schreef:IVM MET DE BX-CLUB NIEUWJAARSBORREL KOMT DIT WEEKEND EIGENLIJK ALLEEN ZONDAG UIT. ALS HET TOCH ZATERDAG WORDT MOETEN WE HET NAMENLIJK ZONDER BX’EN STELLEN!
DUS DE VRAAG IS NU:Wie kan er niet op zondag 15 januari
Xsara_Coupe
Zondag 15 januari lijkt me een prima dag
Ik kom iig ....ijs en weder diendende.
En dat er maar een mooi winterzonnetje schijnt en een berg sneeuw ligt.
Ik denk dat ik er ook wel bij ben hoor!
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Moet lukken, zaterdag of zondag maakt me niets uit.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Hmm, dan hoef ik dus ook niet meer te stemmen (wat ik al heb gedaan op zondag 15 januari)
Tis dus de zondags geworden en ik et nu wat meer te zeggen dat ik van de partij ben, maar zit nog twijfel in.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Zondag is ok!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Xsara_Coupe schreef:Zoals ik eerder al in het napraat topic zei, loosdrecht is zo’n lokatie. Is een groot parkeerterrein bij het water, met daarnaast aan het water een brasserie/pannenkoekenhuis. Lijkt mij een hele mooie lokatie. Is echt aan de loosdrechtse plassen op de weg tussen breukeleveen en breukelen.
Andere ideeen zijn natuurlijk ook welkom!Xsara_Coupe
Ik begrijp dus dat het bij de Loosdrechtse plassen gaat gebeuren ?
Misschien dat je dat ook nog even moet veranderen in je eerste bijdrage, dus de plaats, straat en datum erbij zetten…evt routebeschrijving e.d. ?
Loosdrecht is wat mij betreft een optie, maar BXsport1986 en ik moeten dit nog even bespreken. Ook moet er nog gekeken worden wat er ter plaatse mogelijk is en wat de kosten zouden zijn!
Hoop eind van de week toch wel iets meer te weten.
Xsara_Coupe
PBO schreef:Moet lukken, zaterdag of zondag maakt me niets uit.
Voor mij ook niet
@Bram, sneeuw zou mooi zijn, mooie camouflage voor mijn Xantia
Caroline81 schreef:pfff…
Als je je toch aanpast aan bxclub dan zou ik het lijstje van marten er bij pakken en aan de hand daarvan een datum in januari kiezen. En er verder niet meer over laten zeuren.
Zal ik maar niet over de nieuwjaarsborrel van de GS-GSA vereniging beginnen Pannenkoekenhuis klinkt trouwens erg goed!
Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
op zondag weet ik pas op het laatste moment of ik kom waarschijnlijk.
daarom had ik ook op zaterdag gestemt
ik wil wel komen, mits ik niet moet werken, niet wat anders op de planning heb en het niet te ver rijden is..
dan wil ik er wel eens over denken
Ik kan vooralsnog helaas niet in dat weekeind
Animal triste post coitum
Jammer dat er een aantal mensen niet kan komen, maar dat is toch niet te voorkomen (heb lijkt wel een sinterklaasrijpje )
Hierbij een lijstje van mensen die voorlopig op zondag zouden gaan. Vul dit lijstje even aan als je er onterecht wel of niet op staat!
Aangezien de opkomst na twee dagen al behoorlijk groot lijkt te zijn, zal ik binnenkort achter de lokatie aangaan. Om achter de kosten en mogelijkheden te komen!
Xsara_Coupe
Wel:
Xsara_Coupe
BXsport1986
CX-power
Thijsvandebles
hel1
McDean
WYD
Bram
Voge
renz
PBO
ZX1.4i
mpostma
Caroline81
Misschien
Arjan_Verkade
Tom Duckpower
Niet
Serge
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Zal ik maar niet over de nieuwjaarsborrel van de GS-GSA vereniging beginnen
Dan moet je de datum even vermelden. Het is misschien een idee om de activiteiten van de diverse clubs in een apart draadje te verzamelen. Dan kan elke club rekening houden met elkaars activiteiten.Heel veel mensen zijn “lid” van verschillende clubs.
Citrosport zondag 8 januari 2006
Bxclub dus zaterdag 14 januari 2006
Citroenforum zondag 15 januari 2006
Xantiaclub zondag 22 januari 2006
Jeroen
Xsara_Coupe schreef:Jammer dat er een aantal mensen niet kan komen, maar dat is toch niet te voorkomen (heb lijkt wel een sinterklaasrijpje )
dan wel eentje van het niveau schenken/denken
Ik lust overigens helemaal geen pannenkoeken valt daar ook iets anders te eten? Kan je mij er ook bij zetten?