Ik ben op zoek naar een mooie zx 16v. Nu zoek ik voornamelijk in Frankrijk omdat daar de prijzen op zich wat leuker zijn en de km standne ook beter.
Daarnaast zijn er daar gewoon meer, maaaarrrr j emoet er wel ff voor rijden.
Nu kwam ik er hier ook een tegen… de PF-RG-13, groen 16v met ori schuifdak.
Is deze hier wellicht bekend? en zo ja, okay? of laten staan ?
Staat al een behoorlijke tijd te koop. Ben hem verder niet eerder tegen gekomen. Het gaat waarschijnlijk om een import auto.Het is een fase 1 met als het ware een fase 2 kenteken. Wat op het eerste gezicht opvalt is dat er wieldoppen op zitten(of afgrijselijke LM)
ach kenteken en wieldoppen dat maakt me niet zoveel uit.
Ik probeer even te voorkomen dat ik bij een vage handelaar een nog vagere 16v ga bekijken waar anderen al van weten dat het een GROTE ramp is.
op zich komisch, voor iets moois naar frankrijk rijden maakt me niet uit, maar voor jan lul naar zuid limburg….
Voor 1450,- kan je geen 100 punten auto kopen, maar goed dan weet je zelf ook wel
Ik zou zeggen ga kijken, een echt grote kans dat het een lijk is heb je met de ZX eigenlijk niet. Er kan best een hoop aan een 16V mankeren. 1450: lul er 200(of meer) vanaf en plan in een paar maanden tijd 1000,- aan achterstallig onderhoud in en dan heb je een behoorlijke kans dat je een echt fatsoenlijke 16V rijdt.
Gezien je graag wat knaps rijdt en het zo wil houden, wil ik anders meegaan om op de 16V specifieke dingen te letten. De 16V’s in NL zijn een schaarste aan het worden.
je hebt peebee
_Razkin_ schreef:Voor 1450,- kan je geen 100 punten auto kopen, maar goed dan weet je zelf ook wel
Ik zou zeggen ga kijken, een echt grote kans dat het een lijk is heb je met de ZX eigenlijk niet. Er kan best een hoop aan een 16V mankeren. 1450: lul er 200(of meer) vanaf en plan in een paar maanden tijd 1000,- aan achterstallig onderhoud in en dan heb je een behoorlijke kans dat je een echt fatsoenlijke 16V rijdt.
Gezien je graag wat knaps rijdt en het zo wil houden, wil ik anders meegaan om op de 16V specifieke dingen te letten. De 16V’s in NL zijn een schaarste aan het worden.
vind je het gek als jij zo’n beetje alle zx 16v ‘s opkoopt…
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
nah, die groene heb ik doorgestreept.
Een verkoper die niet reageert op meerdere voice mails kan van mij de boom in. Ook al heeft tie nog zoiets moois staan. Wat overigens wel niet het geval zal zijn. We blijven dus doorspeuren.
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ik weet nog wel een mooi opknappertje te staan is niet duur!
Dit ding heeft nog maar rond de 166K gelopen en staat al 4 jaar stil denk dat je hier best een goede auto aan kan hebben als je hem laat spuiten. Hij is van 94 trouwens ding staat te koop voor 500
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Nah, vanavond even in Harderwijk geweest bij Zx Cruiser. Hij gaat afscheid nemen van zijn groene race-monster.
Optitisch gezien moet er wat spuitwerk worden verricht maar dat kan wel een maandje of 5-6 wachten.
Technisch is die 16v helemaal in orde. Met koude start DIRECT keurig netjes rond lopen zonder schudden.
Ik heb er ook even een rondje in gereden en met piepende oren tot de conclussie gekomen dat de wagen gewoon helemaal ok is en dus gekocht.
Gefeliciteerd!
Topic kan wel op slot….