Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Er staat ook nog wel een leuke GTI op Marktplaats
CBXtype1 schreef:De andere BX is deze trouwens:
http://link.marktplaats.nl/332276261
‘t Was een mooi exemplaar. Interieur geheel gaaf. Geen slijtage plekken en buitenzijde ook netjes.
Prachtige BX, maar inderdaad veels te duur voor de door jou omschreven motorische problemen.
beerpeet schreef:Deze lijkt me ook erg fijn, maar helaas al gereserveerd: http://link.marktplaats.nl/342239425
Op die laatste foto zie je hoe de linker achterdeur niet goed sluit. Dat duidt wat mij betreft op schade. Jammer, want het is verder een prachtige Break.
CBXtype1 schreef:Er staat ook nog wel een leuke GTI op Marktplaats
De GTI heeft in 1986 precies zo in de brochures gestaan! Als je die koopt, heb je 2 BX’en die beide in brochures voorkomen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
die gti is mooi
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Dat zou heel gaaf zijn! 2 BXen uit de folders van toen. Maar goed….niet zo veel haast en kijk rustig verder. Als ik ooit nog tegen een mooie Leader aanloop (type 1 natuurlijk) koop ik die gelijk, want dat is zo’n leuk type!
Groeten Harm Jan
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Jaaaaa leuk!!
Weet je nog meer te vinden?
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Naja, deze lijkt me nog steeds geweldig: http://www.leboncoin.fr/voitures/110039568.htm?ca=12_s
Helaas doen de plaatjes ‘t niet echt meer (eerder waren ze wel groot te zien).
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Die is zeker cool!
Lage km stand.
Zelf wel eens een uit t buitenland geïmporteerd?
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Ik heb het even vluchtig bekeken! Mooi!
Is het een gecompliceerde zaak om een auto uit Frankrijk te halen? Ik denk dat ik dit ook wel terug kan vinden in je verhalen?
Grt.
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Is wel terug te vinden, ook in andere topics. Maar is vrij simpel.
Makkelijkst en duurst is een auto-ambulance of oprijwagen huren en daarmee heen en weer scheuren.
Maar als een auto een geldige keuring heeft, Control Technique in Frankrijk, en gewoon in rijdende staat is, is hem rijdend ophalen ook niet moeilijk:
- Verzekeren op chassisnummer
- Melden aan Belastingdienst/douane dat je (max 2 weken) in een auto met buitenlands kenteken rondrijdt
- Zsm naar de RDW en iets van 100 euro voor een kentekenkeuring betalen (+ evt. BPM indien jonger dan 17 jaar)
- Vooraf wel je ervan verzekeren dat de papieren kloppen en een zg. Cession du Vehicule voor de zekerheid meenemen (moet de verkoper eigenlijk voor zorgen).
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
En je moet je realiseren dat de ANWB je niet helpt als je strandt. Zorg dus voor een paar extra liter LHM, een sleepkabel en wat andere noodvoorzieningen.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Da’s idd wel handig, ja
CBXtype1 schreef:Heb ik ook al aan zitten te denken, maar dan schiet de wegenbelasting gigantisch omhoog. En de prijs van diesel is tegenwoordig ook behoorlijk, helaas. De TZDturbo’s zijn helemaal moeilijk te vinden, denk ik zo.
In Enschede staat nog wel een blauwe 1.9 TZD te koop voor - denk ik - een zacht prijsje. Zeker niet mooi maar zal vast niet duur zijn en d’r zit nog een paar weken APK op. E-raampjes rondom en zonnedakje. Of mag ‘t geen opknappertje zijn
HJ, ik heb je woensdag verteld hoe leuk een Leader type 1 is…
Als je ooit zo’n ding gaat kopen in Frankrijk, bied ik me bij deze aan om mee te gaan (inclusief gereedschap uiteraard).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX