1.9TRD Turbo verkopen of bijhouden? dilemma
websster
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 121

- BX 1.9 TRD
- C8 Exclusive
Gepost: 22 mei 2010 04:02 PM

Ik heb een tijdje terug een ‘91 1.9TRD Turbo gekocht. De bedoeling was om deze rijklaar te maken en op termijn te restaureren.
Ze was op verschillende plekken doorgeroest, de koffer, ter hoogte van de batterij, enz… Langst de zijkanten was er origineel denk ik, striping op aangebracht. Al staat de striping volgens mij niet mis op zo’n wagen, door zon regen hagel en wind is ze afgebladderd en verweerd. De deur links achter was geaccidenteerd en moest vervangen worden. De deur in kwestie kost niet zo veel maar het is gewoon nog niet van gekomen. Er moet een andere voorbumper op…
De lak is verweerd en beschaard. Verweerd…ok daar hebben we commandant voor maar beschaard? Eigelijk moet ze volledig herspoten worden.
De motor daarentegen start onmiddelijk en loopt als een zonnetje.
maar…
Een tijdje terug ben ik bx type1 ‘86 1.6TRS automatic tegen gekomen ... waw een echte bx! Hier is ook wat werk aan en je raad het waarschijnlijk al. Die 1.9trd Turbo staat in de weg.
Heb er hartzeer van als ik ze moet afbreken, maar weet ook niet of het veel nut heeft om ze bij te houden. Stijgt zo’n bx eigenlijk nog veel in waarde? Eigelijk moet ze enkel opnieuw gespoten worden incl. bumpers. Maar dat is in vergelijking met de marktwaarde van de wagen te duur…

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 23 mei 2010 12:27 PM
  [ # 1 ]

foto`s doen wonderen.

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

websster
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 121

- BX 1.9 TRD
- C8 Exclusive
Gepost: 23 mei 2010 05:40 PM
  [ # 2 ]

hey mcdean, ze zijn aan het uploaden…

voila hier zijn de foto’s van m’n groene trd turbo

Profiel