startmotor
lim
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35

Gepost: 26 mei 2010 08:58 PM

Hallo ik heb een Xantia 18i 1993 probleem met de startmotor als ik wil starten dan hoor je klik en verder niks beweeg ik de auto een stukje naar voren en probeer het dan en ja hij start het is de tweede startmotor binnen twee maanden heb er garantie op maar als ik daar ben dan doet hij het en hun zeggen dat ze dan niks kunnen door meten ik vertelde als ik de auto een stuk naar voren of naar achter beweeg hij het weer doet ja ja bla bla ze konden zo niks vinden ik heb het vermoeden dat de pin niet ver genoeg naar buiten komt kan me iemand vertellen wat het is.

groetjes uit Limburg.

Ben gewoon fan van citroën we hebben een bx19, xm 2.0 turbo, xantia 1.8

Profiel  

rien vdw
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 141

- SpaceTourer C4
Gepost: 26 mei 2010 10:21 PM
  [ # 1 ]

Ahum, geweldige interpunctie.
Ik veronderstel dat als je de auto een beetje verplaatst, dat dit in de versnelling is?
Heb je al de elektrische aansluitingen gecontroleerd? Met een startkabel van de accu - naar het startmotorhuis of anders ergens direct op het blok en een directe plus naar de startmotor? Twee slechte startmotoren achter elkaar ken ik alleen uit de UK autowereld met Lucas (Prince of Darkness).

als Citroen een 4x4 maakt, hoef ik geen Range Rover meer

Profiel  

lim
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35

Gepost: 26 mei 2010 10:36 PM
  [ # 2 ]

Als ik de auto verplaats staat hij in de vrij en de startmotors zijn Gereviseerde de bedrading zit allemaal goed vast.

Ben gewoon fan van citroën we hebben een bx19, xm 2.0 turbo, xantia 1.8

Profiel  

rien vdw
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 141

- SpaceTourer C4
Gepost: 27 mei 2010 12:29 PM
  [ # 3 ]

Als je de auto in z’n vrij verplaatst verandert er niets aan de startmotor. Dat kan je dus m.i. netzo goed achterwege laten. De bedrading zit goed vast, maar kan je aan de buitenkant zien of er breuk o.i.d. in zit? Blijft natuurlijk nog de mogelijkheid dat gereviseerd niet gereviseerd maar schoongemaakt en van een lik verf voorzien is:) Demonteren en de speling op en de werking van de bendix nazien.

als Citroen een 4x4 maakt, hoef ik geen Range Rover meer

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook