Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Ik reed net door uithoorn en daar stond deze BX voor de deur.
Zo te zien als oeffenobject gebruikt.. beetje zonde wel weer.
Auwtsj… (
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
bxcabrioproject??
Totaal aantal Berichten: 27930
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
als de wieldoppen orgineel zijn nog een TZI ook zo te zien
maar ja laten we het aan de positive kant bekijken.
de jongens van de brandweer hebben toch oefening nodig.
beter dat er dus een BX op opgeofferd wordt, dan bij het echte werk mensenlevens!
en waarschijnlijk was de BX toch al in zo’n staat dat er niet veel meer mee te doen was.
blijft wel zielig gezicht
Ik heb eens nagevraagd bij de brandweer in Den Haag waar zij die wagens vandaan halen. Over het algemeen zijn er afspaken met sloperijen die ‘geschikte’ wagens leveren (dus niet uitgebrand o.i.d.).
Deze BX zal vermoedelijk al op de sloop hebben gestaan.
Ik zou het dan ook weigeren, tenzij er echt iemand in dood lag te gaan.
Schijt aan originaliteit.
Dit is idd een TZI of TZD en nog wel een vroege, want hij heeft nog een 3e zijruitje. Het is niet alleen te zien aan de wieldoppen, maar ook aan de meegespoten achterbumper en de dikke sierstrips.
Hoezo geen uitbrande wagens gebruiken? Mijn ouders hadden vroeger ooit een Talbot Horizon (van 1984) waarvan de motorruimte was uitgefikt (in 1991: toen was ie trouwens al flink aan het rotten). Die heeft later snel daarna gefigureerd bij een brandweerdemonstratie -> Talbot Horizon cabrio!
Het werd zelfs nog uitgezonden (en door ons opgenomen) via de dorps-TV. Helaas is de videoband waar het op stond verloren gegaan. Nog ver voor het echte digitale tijdperk.
OK een uitgefikte motorruimte… Ik bedoelde dus een volledig uitgebrande wagen. Het gaat erom de vaardigheden m.b.t. het bevrijden te oefenen.
rb schreef:OK een uitgefikte motorruimte… Ik bedoelde dus een volledig uitgebrande wagen. Het gaat erom de vaardigheden m.b.t. het bevrijden te oefenen.
Ja, je wilt idd niet de te bevrijden dummies in een uitgefikte stoel zetten. Het ding stonk natuurlijk verschrikkelijk, ook in het interieur. Ben er toen nog een keer langs geweest om alle bezittinngen uit het interieur te halen.
laten ze maar vooral op bx-en oefenen, da’s alleen maar goed als het een keer echt nodig is. en dat er dan minder bx-en zijn…. ach, die waren toch al opgegeven. we kunnen overal wel een drama van maken zeg!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
renz schreef:Alleen bij ons in de opleiding waren ze meer van de golfjes enzo
Das het betere werk, er zijn al teveel Golfjes op de weg
Gelukkig was het een paar jaar terug niet nodig om mij hier uit te knippen
Haha, Goed bezig Sohail!!!! Bij de volgende zit er vast een Opel logo voorop. Als je ‘t voor elkaar hebt krijg je een heuse forum : BBQ
Een aanrijding met een Opel heb ik 2 jaar geleden gehad, reed tegen een Golf aan in de file.
Maar dat was niet zo ernstig, met een rol ducktape de motorkap en koplamp vastgeplakt en ik kon gewoon weer verder rijden, het was overigens een tijdelijke lease Opel. Een troost de volgende eigenaar van die Opel hoeft niet bang te zijn voor slecht opgelapte schade waardoor de auto gaat roesten, dat doen Opels toch al standaard
Wanneer is de forum BBQ :
ZX1.4i schreef:
Wanneer is de forum BBQ :
Heb je nou alweer honger?
René van Maren schreef:Heb je nou alweer honger?
Bij mij gaat de liefde duidelijk door de maag
Over 2 weken, op sleutelmeeting hebben we een