Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
Als ik de foto’s zo in schat ziet de GS er zo slecht nog niet uit.
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/
Peteryed schreef:Maar bij deze heb je geen kenteken. Dus volgens mij kan je er dan niks mee, toch????
Inderdaad, niet iets wat je hier op het forum zou moeten melden. Formeel is het niets méér dan oud ijzer.
Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014
‘Je mist meer dan je meemaakt’
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Voor hoe de eerste aanblik was is ie nog opvallend goed. Leuk project voor iemand die zelf kan lassen. Een goede lasser kan onzichtbare wondertjes verrichten…
Heb je al geprobeerd of het torretje loopt trouwens? Welk blokje ligt er in eigenlijk?
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Melchior schreef:Maar goed, wegdoen is misschien zonde, maar wat dan te doen? Dan zou ik van deze samen met een hopeloos verrot exemplaar met goed plaatwerk er één moeten maken. Hm, was niet het plan, maar zou kunnen natuurlijk.
Tja, dat is de keus die dan maken moet, houden of weg brengen naar het oud ijzer. Als je plek hebt zal ik hem inelkaar laten en weg zetten.
Ja, daar zeg je wat: als je plek hebt
Een beetje plek wel, maar niet voor een langdurige opslag. En ik heb al 4 auto’s.
Lassen kan ik wel, dus die gaten krijg ik wel weer dicht, maar dan rijdt ie nog niet. Motortje en remmen opfrissen, waarschijnlijk de bollen en leidingen. Dan zou ik hem minimaal weer op de weg kunnen hebben. Wél leuk om te doen en het meeste kan ik ook wel in eigen beheer. Ik had alleen andere plannen. Dat is mijn dilemma.
Vanavond heb ik met een ander contactslot even gekeken wat de motor doet. Nou, die loopt netjes rond op de startmotor, maar slaat uiteraard niet aan. Heb ik ook niet op doorgezet. Alle electra lijkt te werken. Wat me bevalt is dat alles origineel is, ook onder de motorkap. Nog niks verprutst. Alleen erg vies en roestig.
Weet iemand trouwens waar ik op Internet het orga nummer kan opzoeken? Het nummer is 5066. Een chassisnummer heb ik niet kunnen vinden. Moet volgens mij in de watergoot rechts staan, maar daar zie ik het niet.
Fiat Panda Twinair 2014
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Melchior schreef:
Een chassisnummer heb ik niet kunnen vinden. Moet volgens mij in de watergoot rechts staan, maar daar zie ik het niet.
Die staat ook niet in je watergoot maar op de rechter balk waar je reservewiel op rust.
Kun je het kenteken op de 1 of andere manier niet meer aanvragen o.i.d.?
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Hier kun het organummer invoeren;
Chassisnummer gevonden na een borstelbeurtje. Oude kenteken weet ik zelfs niet, geen spoor van te vinden. Vorige eigenaar wil het ook zo houden. Ik heb niet aangedrongen want dacht dat ie uit elkaar ging. Juist wel makkelijk zonder kenteken.
Dank voor dat organummer linkje. Er klopt alleen iets niet want hij geeft een bouwjaar in 1990. Ik zal wel het verkeerde nummer gebruikt hebben.
Fiat Panda Twinair 2014
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Ik meen mij een foto te herinneren van MP waarop een stukje NL kentekenplaat te zien was. Die moeten dus nog wel ergens zijn zou je zeggen… Tenzij het ding is in het verleden gejat is ofzo lijkt het me geen nadeel voor de vorige eigenaar hebben om die platen nog even na te sturen.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Volgens de site van Dr Theo zijn ze bij Citroen pas na 01-01-1980 begonnen met het op de carrosserie zetten. In 1976 zijn ze begonnen met nummer 0001 en iedere dag met 1 verhoogt. Het zal dus zeker een ander nummer zijn. Mijn XM heeft 5810 dat is maar een jaar of drie na jou GS zou zijn gemaakt.
Dat kenteken was er inderdaad nog op toen de foto’s voor MP gemaakt werden, stond er trouwens niet leesbaar op. Maar nu zitten de platen er dus niet meer op. We hebben afgesproken dat ik dat ok vind, daar wil ik nu niet meer op terugkomen. Daar waren de condities ook naar. Gejat is ie trouwens niet, het hele verhaal en de details klopte verder. Papieren zijn gewoon zoek na 14 jaar opslag, of hij is als gesloopt afgemeld om van keuringsplicht en schrorsing af te komen. In elk geval is dat kenteken nu een gepasseerd station.
Het juiste orga nummer heb ik niet kunnen vinden. Mijn andere GS (augustus 1979) is serie GA, deze is serie GB. Ik heb dus het vermoeden dat ie nieuwer is. Verder kom ik voorlopig niet.
Fiat Panda Twinair 2014
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Velgen, gril en knipperlichten vóór wijzen op een bouwjaar rond 1976. Kan allemaal later overgezet zijn natuurlijk, maar toch…
Citroen!
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Ik denk dat ie rond 1976/1977 is.
Heb niet de inderuk dat er veel is overgezet. Alles is in dezelfde staat van veroudering etc. Nergens sporen dat er aan gerommeld is of zo. Ik kom vast nog wel ergens een aanwijzing tegen.
Zegt dat ‘serie GB’ de kenner niet iets?
Fiat Panda Twinair 2014
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
GX GA nummer is van een Special uitvoering, GX GB is van een Club en Pallas uitvoering.