Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
we hebben een nieuwe optie in het forum gezet.
het is maar een kleine verandering, maar voor sommige was het een bron van irritatie dat er zo af en toe een mailing van citroen-forum.nl in de bus viel.
vandaag heeft erwt een optie in het profiel gezet waarme je kunt kiezen of je wel of geen nieuwsbrief wenst te ontvangen.
in principe versturen wij zo min mogenlijk mailings, maar soms in geval van meetings en inkoop acties die op stapel staan kan het wel eens nuttig zijn om eens extra de aandacht op dingen te vestigen.
zeer goed idee
Iedereen wil toch op de hoogte blijven van het reilen en zeilen rondom deze geweldige site?
Maar.. bedankt erwt
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
Ik krijg die nieuwsbrief op 2 of 3 e-mail accounts, terwijl ik er -naar eigen weten- maar 1 heb (geen sarcasme!). kan daar wat aan gesleuteld worden ?
Schijt aan originaliteit.
- ID/DS D-Super
Lelijke Eend schreef:Ik krijg die nieuwsbrief op 2 of 3 e-mail accounts, terwijl ik er -naar eigen weten- maar 1 heb (geen sarcasme!). kan daar wat aan gesleuteld worden ?
ik ben dan wel benieuwd naar welke mailadressen hij allemaal binnenkomt.
die 2de snap ik overigens wel omdat jij ook de mail van gebruiker moderators-team krijgt.
Die mail van de mods komt aan op hetzelfde adres als waar ik m’n nieuwsbrief wil hebben
maar ik ga het even napluizen ...
Komt binnen op feddeutfryslan (apenstaartje) hetepost (puntje) nl en op lelijke_eend (apenstaartje) xs2chat (puntje) net
Volgens mij is die laatste vanwege het account van Jules Deelder wat inmiddels vernietigd is.
- ID/DS D-Super
lastige kerel die jules
Ja, hij mailt ook niet terug enzoo.
Maar hij is Citrofiel
Kan je ervoor zorgen dat ik nieuwsbrieven alleen op hotmail binnen krijg ?
- ID/DS D-Super
als jij maar 1 account hebt, dan komt ie maar op 1 mail adrs binnen.
je hebt vast stiekum nog een account en via die moderators account krijg je er w.s. ook 1 extra binnen.
wat in het verleden ook wel gebeurd is , is dat ik een foutmelding kreeg bij het versturen maar dan waren er wel al een paar mailtjes weg. dus moest ik hem nog maals versturen . aangezien jij als gebruiker van het 1ste uur bovenaan de lijst staat zou het kunnen dat je hem nog een keer gekregen hebt.
dit probleem is nu overigens opgelost.
Stiekum nog en account ? Kan ik me niet herinneren ... Het lijkt me ook niet van belang dat ik mod ben. Okee, ik krijg nu ook mod-team-mail binnen, maar dat zou dan ook via hotmail moeten zijn.
Maargoed, als het opgelost is, vindt ik het allemaal best