Nieuwsbrief
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 07 oktober 2005 11:17 PM

we hebben een nieuwe optie in het forum gezet.
het is maar een kleine verandering, maar voor sommige was het een bron van irritatie dat er zo af en toe een mailing van citroen-forum.nl in de bus viel.
vandaag heeft erwt een optie in het profiel gezet waarme je kunt kiezen of je wel of geen nieuwsbrief wenst te ontvangen.
in principe versturen wij zo min mogenlijk mailings, maar soms in geval van meetings en inkoop acties die op stapel staan kan het wel eens nuttig zijn om eens extra de aandacht op dingen te vestigen.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 07 oktober 2005 11:18 PM
  [ # 1 ]

zeer goed idee Very Happy

Profiel  

ewwie
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 227

Gepost: 07 oktober 2005 11:22 PM
  [ # 2 ]

Iedereen wil toch op de hoogte blijven van het reilen en zeilen rondom deze geweldige site?

Maar.. bedankt erwt Wink

We gaan voor de goede sfeer op dit forum!

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 07 oktober 2005 11:25 PM
  [ # 3 ]

Ik krijg die nieuwsbrief op 2 of 3 e-mail accounts, terwijl ik er -naar eigen weten- maar 1 heb (geen sarcasme!). kan daar wat aan gesleuteld worden ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- ID/DS D-Super
Gepost: 07 oktober 2005 11:41 PM
  [ # 4 ]
Lelijke Eend schreef:

Ik krijg die nieuwsbrief op 2 of 3 e-mail accounts, terwijl ik er -naar eigen weten- maar 1 heb (geen sarcasme!). kan daar wat aan gesleuteld worden ?

ik ben dan wel benieuwd naar welke mailadressen hij allemaal binnenkomt.
die 2de snap ik overigens wel omdat jij ook de mail van gebruiker moderators-team krijgt.

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 08 oktober 2005 12:01 AM
  [ # 5 ]

Die mail van de mods komt aan op hetzelfde adres als waar ik m’n nieuwsbrief wil hebben Wink

maar ik ga het even napluizen ...

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 08 oktober 2005 12:07 AM
  [ # 6 ]

Komt binnen op feddeutfryslan (apenstaartje) hetepost (puntje) nl en op lelijke_eend (apenstaartje) xs2chat (puntje) net

Volgens mij is die laatste vanwege het account van Jules Deelder wat inmiddels vernietigd is.

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 08 oktober 2005 12:20 AM
  [ # 7 ]

lastige kerel die jules Confused

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 08 oktober 2005 12:22 AM
  [ # 8 ]

Ja, hij mailt ook niet terug enzoo.

Maar hij is Citrofiel Very Happy

Kan je ervoor zorgen dat ik nieuwsbrieven alleen op hotmail binnen krijg ?

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 08 oktober 2005 12:37 AM
  [ # 9 ]

als jij maar 1 account hebt, dan komt ie maar op 1 mail adrs binnen.
je hebt vast stiekum nog een account en via die moderators account krijg je er w.s. ook 1 extra binnen.
wat in het verleden ook wel gebeurd is , is dat ik een foutmelding kreeg bij het versturen maar dan waren er wel al een paar mailtjes weg. dus moest ik hem nog maals versturen . aangezien jij als gebruiker van het 1ste uur bovenaan de lijst staat zou het kunnen dat je hem nog een keer gekregen hebt.
dit probleem is nu overigens opgelost.

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 08 oktober 2005 12:50 AM
  [ # 10 ]

Stiekum nog en account ? Kan ik me niet herinneren ... Het lijkt me ook niet van belang dat ik mod ben. Okee, ik krijg nu ook mod-team-mail binnen, maar dat zou dan ook via hotmail moeten zijn.

Maargoed, als het opgelost is, vindt ik het allemaal best Very Happy

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook