hoi ik ben ron ben de bezitter van xsara picasso 1,8 uit 2001
ron vZ
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 03 mei 2010 11:36 PM

hoi ik heb een vraagje over mijn Auto een Picasso 1,8 uit 2001
sinds kort gaat de ventilator van de kachel een eigen leven leiden hij gaat harder en zachter draaien zonder dat je aan de bedieningsknoppen zit
heeft iemand een idee waar de storing zou kunnen zitten hij doet zowel bij de airco en als je de airco uit zet dus ook als je handmatig de ventilator laag zet gaat die vanzelf in toeren omhoog
dus handmatig instellen heeft geen zin want dan doet die het ook onregelmatig

Profiel  

Gino & Kim
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45

Gepost: 04 mei 2010 06:54 PM
  [ # 1 ]

Haal hem van automatisch af en stel alles handmatig in Wink

Profiel  

Ergens
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 09 mei 2010 02:23 PM
  [ # 2 ]

Heb dit ook gehad bij mijn eigen Picasso 2002/
Motor van aanjager laten vervangen, koolborstels waren versleten. kostte ca. 400 Euro.
Probleem was wel over.

Profiel  

Keezie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

- Xsara Picasso 18
Gepost: 29 mei 2010 04:26 PM
  [ # 3 ]

Hallo allemaal, ik ben even aan rondkijken hier, ik heb sinds kort ook een xara/picasso uit 2002, hij loopt prima , maar ik denk dat er ook iets niet klopt met de klimaat/controle.
Het is mijn eerste auto met automatische airco,en als ik hem op automaat heb staan en de temperatuur op 20 graden instel gaat ie heel hard blasen terwijl de buitentemperatuur 23 graden is blaast hij heel warme lucht, (sauna in de auto) tot c.a. 16 graden blaast ie warme lucht en bij 15 graden hoor je hem schakelen en begint ie koude lucht te blazen, vreemde is als zoals nu nog het weer is, smorgens buiten 9 graden is blaast hij heel koude lucht en bij instellingen vanaf 26 graden of hoger wordt hij enigsinds warm.
terug geweest bij de dealer ( zit nog bovag garantie op)  en heeft alles doorgemeten en zegt dat er niks mis mee is, als dit nou systeem automatisch klimaatcontrol is, geef me dan maar gewoon ouderwets met de hand isntel systeem,
wie heeft hier evraringen mee?

Groeten kees

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook