XTR schreef:ps. is goed voor m’n eindejaarsuitkering
Als opstapje naar een C6
C6 past niet lekker op m’n oprit
(is 5x5 meter)
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Is de C6 dan zo groot
En anders een bouwvergunning aanvragen bij de gemeente om de oprit te vergroten, een C6 lijkt mij toch een goede reden om goedkeuring te krijgen
ZX1.4i schreef:Is de C6 dan zo groot
En anders een bouwvergunning aanvragen bij de gemeente om de oprit te vergroten, een C6 lijkt mij toch een goede reden om goedkeuring te krijgen
Naast een C6 zou de Seicento van m’n vrouw wel erg nietig ogen
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
XTR schreef:m’n vrouw wel erg nietig ogen
Verbergen of camoufleren noemen we dat
Dat probeert Erik ook altijd met die CF Vlag over zijn Reno Bus
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Eric Vertogen schreef:Ceat-banden… ze zouden die banden moeten verbieden. In de regen trok ik met slippend banden weg vanuit de derde versnelling in de BX19TZi. Laat staan als je dan zou moeten remmen.
Verder slijten ze erg snel, zelfs aan de achterwielen. Mijn ervaring: 15.000 km voor de voorwielen en 40.000 voor de achterwielen en dat vond ik extreem snel.
dat is wel erg kort
ik heb Michelin Pilot’s erop, dat zijn nog de orginele sinds de afleveringen van de auto.
er zit nu bijna 168.000 km op.
profiel is nog 3 mm ongeveer.
dan over achter nog maar niet te spreken, want daar zit nog veel meer profiel op.
nu bij 3 mm en slechtere weers omstandigheden laatste tijd ga je wel merken dat er wat minder grip is.
beetje spelen in de bochten zo af en toe
er zal bij mij dus ook als ze er nog zijn weer dezelfde banden onder gaan.
extra voordeel is dat ik ook dan maar 1 band hoef te kopen, aangezien me reserve band nog 100% is dus gaat er 1 van de oude voorbanden als reserve wiel dienen
@freddyonderstal: goed te horen dat deze nieuwe banden het beter doen als de oude versleten en onbelans uit de auto weg is.
ben benieuwd hoeveel km ze mee gaan.
maar ja dat duur nog wel even voordat je daar achter ben
Ik heb tyfoons onder de Kadett ops: gehad, was 250 euro kwijt voor 4 banden.De Kadett begon na twee maanden te trillen en het was er niet uit te krijgen..
Toen ik de Xantia kocht met Michelins (versleten) heb ik de tyfoons onder de Xantia laten zetten….het trilde vrijwel meteen…
Ik heb 2e handse Pirelli,s p6000 gehad, maar die bonkten weer…
Ik was het toen zat! en heb voor €411 alle banden laten vervangen Door Michelin Energy,s….ook is voor dat geld de uitlijning gedaan…
Een wereld van verschil….alleen al de herrie die de tyfoons maakten…
@arjan:
168.000 kilometer is wel ERG veel op 1 setje banden, tenzij je als een omaatje door het verkeer gaat
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
XTR schreef:ZX1.4i schreef:Is de C6 dan zo groot
Naast een C6 zou de Seicento van m’n vrouw wel erg nietig ogen
Het beste camoufleer je dat door je vrouw op een C5 te trakteren!
EW schreef:XTR schreef:ZX1.4i schreef:Is de C6 dan zo groot
Naast een C6 zou de Seicento van m’n vrouw wel erg nietig ogenHet beste camoufleer je dat door je vrouw op een C5 te trakteren!
Dat zou lachen worden; die heeft al moeite met het formaat van de C3
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
René van Maren schreef:Ik heb tyfoons onder de Kadett ops: gehad
Dat was zeker in een vorig leven, je ben nu gereincarneerd (schrijv ik dat goet?) als Citroen rijder
In mijn vorige leven was ik een gek…
Dan zijn we allemaal gek omdat we in een Citroen rijden
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
René van Maren schreef:In mijn vorige leven was ik een gek…
en nu zeker nog gekker?
Nee, het is nu minder
Ik heb nu immers een Citroën…