24 van de 44
« Eerste  < Vorige 22 23 24 25 26 Volgende >  Laatste »
   
Arjan’s Xsara Coupé 1.6 16v VTR Différence II LPG G3
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 22 april 2010 01:04 AM
  [ # 346 ]

Nee ik denk ook dat dat niet mooi is! Het is toch wel super makkelijk maar omdat het niet mooi is laat ik ze toch maar achterwege;)

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 09 mei 2010 02:17 PM
  [ # 347 ]

Net maar eens even het interieur schoon gemaakt.

- Stofzuigen
- Schoonmaken met APC (All Purpose Cleaner)
- Behandelen met Poor Boy’s Natural Look

Die Natural Look heb ik nu nieuw, maar dat doet precies wat de titel doet vermoeden. Het geeft een natuurlijke look op het dash, niet zo vettig en glimmend zoals vele andere producten doen Confused Het ruikt ook erg lekker.

Eigenlijk ziet het er nog netter uit als de hagelnieuwe C4 die mijn ouders van de week opgehaald hebben.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 11 mei 2010 08:42 PM
  [ # 348 ]

De geur zit nog steeds in de auto Very Happy

Toch wel lekker om in een net interieur te zitten.

Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 11 mei 2010 09:17 PM
  [ # 349 ]

Hoe ruikt het dan? Ik wil nog steeds iets hebben zodat de auto weer als nieuw ruikt dat vind ik pas lekker ruiken.

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 11 mei 2010 09:28 PM
  [ # 350 ]
Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 11 mei 2010 09:31 PM
  [ # 351 ]

Hou niet zo van zoete luchtjes in de auto haha

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 11 mei 2010 09:38 PM
  [ # 352 ]

Het gaat er ook om wat het product doet, het interieur ziet er weer uit als nieuws Wink
Verder voed het ook het kunstof.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 16 mei 2010 01:05 PM
  [ # 353 ]

Inmiddels zo’n 5000 km op LPG gereden, dat bevalt me prima moet ik zeggen Smile

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 30 mei 2010 11:59 AM
  [ # 354 ]

Vorig weekend maar weer eens het luchtfilter schoon gemaakt. Dat was inmiddels zeker alweer 30.000 km geleden.
Het was ook behoorlijk zwart en vies Wink

Ik merk overigens geen verschil met rijden, dus zo erg wsa het ook nog weer niet.

Het spul waar ik het interieur mee schoon heb gemaakt bevalte me prima. Het ziet er nog steeds erg netjes uit Smile

Profiel  
 
Technoloog
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 709
Geregistreerd: 09-11-2008

- C4 (2004-heden) 1.6 HDi 92 pk Ligne Business
Gepost: 01 juni 2010 07:46 PM
  [ # 355 ]

Tussendoor: doet eens je topic titel wat inkorten alsjeblieft? In het topic overzicht past het niet in de breedte en worden er twee regels gebruikt…

Kan je uitleggen waarom jij voor de Vialle G3 installatie (toch?) hebt gekozen? Hoeveel heeft de inbouw je gekost?

From that fateful day when stinking bits of slime first crawled from the sea and shouted to the cold stars, “I am man”, our greatest dread has always been the knowledge of our mortality…

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 01 juni 2010 08:56 PM
  [ # 356 ]

De titel heeft weer een normale lengte Wink

Ik heb het even opgezocht voor je, maar vanaf hier staan alle antwoorden op je vragen.

Je kan een prijsopgave hier vragen: http://www.allroundlpg.nl/ daar hebben ze de mijne gedaan Wink
Ze weten inmiddels wat er onder een Xsara past, want niet alles past doordat de Xsara achteraan verlaagd is.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 29 juni 2010 10:48 PM
  [ # 357 ]

Gister op de laatste dag van mijn vakantie de Xsara even stil gezet om snel wat te gaan eten.

Na het starten een accu lampje dat bleeft branden, en in het display de melding: storing laadsysteem (of iets in de trant).

Na wat checken niets opvallends te zien, dus besloten om maar een stukje door te rijden. Uiteraard wel alles wat stroom verbruikt uitgeschakeld.
Na ruim 3 uur stilstand en afkoeling (zover daar sprake van is met buitentemps van boven de 30 graden) brande het lampje direct weer na het starten.
In de TT maar even een garagebedrijf gezocht om de accu spanning te laten meten, volgende keer gaat er dus ook een volmeter mee op vakantie Wink Die lag in de CX waar ik hem eerder verwacht nodig te hebben…
Gelukkig was de laadspanning 14.25 V, daar is dus niets mis mee. Gewoon doorrijden dus.

En je zal het altijd zien, na 45 min a 1 uur rijden ging het lampje gewoon weer uit… Daarna ook niet meer gezien, ook niet na opnieuw starten. Komende tijd dus even in de gaten houden.

Afgezien van dit heeft de Xsara geen steek laten vallen. Uiteraard veel van de A/C gebruik gemaakt, zelf hier in Nederland was het boven de 30 graden waar ik zat. Even de Duitse grens over nog stuk 160 Km/h op de cruise control gereden, ook geen probleem. Al moet ik zeggen dat de olie meter dan wel erg hoog komt te staan, maar dat zal ook wel met LPG te maken hebben Wink

Profiel  
 
pixels66
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 227
Geregistreerd: 16-06-2008

- Xsara 1.6 16v VTR Coupe
Gepost: 30 juni 2010 09:33 AM
  [ # 358 ]

ook zonder lpg komt de oliemeter hoog te staan hoor, die van mij slaat ook uit als ik harder dan 120 ga rijden..

“Your Life Is Yours, And Yours Alone, Rise Up And Live It!” -Richard Rahl-

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 30 juni 2010 09:18 PM
  [ # 359 ]

Wat noem je hoog? Wink

Ik zie net dat ik hem hele tijd geleden op benzine ook al erg warm kreeg.

Dan viel het idd op LPG nog wel mee, want dat was niet veel hoger dan dit.
Ik denk dat het gebruik van de A/C de motor ook wat warmer laat draaien.

Profiel  
 
pixels66
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 227
Geregistreerd: 16-06-2008

- Xsara 1.6 16v VTR Coupe
Gepost: 01 juli 2010 07:50 AM
  [ # 360 ]

het verschil op die foto tussen je koelvloeistof en de olie is wel erg groot zeg, koelvloeistof is maar -/+ 75 graden!

ik noem dat wel hoge temperaturen hoor van die olie, bij normaal rijden(en normaal weer, niet die zieke hitte van deze week) staat hij op zo’n honderd graden… Het warme weer werkt ook tegen, wordt nu ook warmer dan normaal..

“Your Life Is Yours, And Yours Alone, Rise Up And Live It!” -Richard Rahl-

Profiel  
 
 
24 van de 44
« Eerste  < Vorige 22 23 24 25 26 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook