Dat dacht ik al…
Maar goed, verder met het onderwerp.
En natuurlijk weer een beetje je best gaan doen om normaal te typen.
Heus, je kan het…..
Totaal aantal Berichten: 182
- C3 Pluriel 1.6 hdi Dolce Vita
- (Grand) C4 Picasso 1.6 eHDI, 5zits exclusive
hier weer een zeer tevreden gebruiker! en ook ik heb wel eens wat (C4P EB6V 1.6HDI) maar dat heeft elke auto. en waar vind je anders zo’n mooie grande dame? bij Opel?
C4P 1.6 HDIF EB6V ambiance gris fer
C3 pluriel 1.6 HDI Dolce Vita (!)
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Hier (na 50k km) nog steeds een zeer tevreden GC4P rijder. Het enige ‘mankement’ dat ik gehad heb is een kapot dimlicht en nu een leeg ruitenwisservloeistofreservoir
Hallo,
Ik krijg als het goed is over drie weken mijn nieuwe C4GP en ik kijk er erg naar uit!
Ik heb de afgelopen 3 jaar in een VW Touran DSG gereden en ik kan je verzekeren dat ik daarmee ook de nodige ellende heb beleefd. Ik zal alle details achterwege laten, maar na 170.000 km vele garage bezoeken en een nieuwe motor, ben ik wel toe aan een nieuw merk…
Succes met de aankoop!
Totaal aantal Berichten: 339
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDI 110 FAP Dynamic
- C3 SX 1.4 HDI
Het is zo ver, vandaag mijn nieuwe C4 picasso 1.6 Hdi 110 FAP dynamic besteld.Mijn vrouw heeft de kleur gekozen,Nocciola.Persoonlijk vind ik dit een hele mooie kleur!Als bijkomende opties heb ik nog velgen genomen’Managua’,extra donkere ruiten achter,elektrische inklapbare buitenspiegels.De verkoper heeft laten weten dat de wagen normaal eind April zal geleverd worden,hoop doet leven!;-)))
ben van plan een C4grand picasso 1.6 benzine aan te schaffen.
heb al een aantal forum gelezen waarin gezegd wordt dat de auto extreem windgevoelig is.
heeft iemand hier ervaring mee?
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Wat is extreem? Als je bedoelt dat je bij een flinke bries van de Brienenoordbrug wordt afgeblazen, dan moet ik je teleurstellen. Natuurlijk is de auto met zijn vrij grote zijopperval meer gevoelig voor zijwind dan andere auto’s, maar ik heb nooit in die 62k km’s moeite moeten doen om de auto op de weg te houden.
bedankt voor je snelle reactie, dan weet ik ff genoeg.
Totaal aantal Berichten: 205
- C3 Aircross 1.2 pure tech Origins
Van de GP mag je zeker zeggen dat het een windgevoelige auto is.
heeft er ook iemand ervaring met de 1.6 benzinemotor in de C4 GP is deze met 120 pk sterk genoeg voor dit formaat auto. en is hij een stil of erg luidruchtig.
hoor ook veel verhalen over trillingen in het stuur. is dit erg hinderlijk tijdens het rijden of valt dit ook allemaal wel mee, en maken ze van een mug een olifant.