7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7

Taxateur voor CX gezocht….
Jelte Feenstra
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 312

- CX 25 GTi
Gepost: 21 april 2010 12:13 AM
  [ # 91 ]

Dank je, Robin.

Profiel  

Mark Gielen
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2214

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Gepost: 18 mei 2010 06:56 PM
  [ # 92 ]

Zo,

na alle negatieve kritiek op Dhr. Heffener wil ik toch wat positiefs melden.

Ik heb mijn auto op 1 mei bij Citromobiel laten taxeren en vandaag 18 mei lag het rapport al in de brievenbus. Blijkbaar heeft Dhr Heffener vorig jaar een moeilijke periode gehad en is nu weer alles op orde. Wat mij betreft dus ook geen rede om hem nog links te laten liggen bij taxaties

Mark

CX 2000 pallas ‘78  

citroencx.eu
Facebook

Profiel  

25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4911

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 18 mei 2010 07:01 PM
  [ # 93 ]

idem Paar minipuntjes in het rapport ietwat rommelig c.q. tegenstrijdig, maar dat mag de pret niet drukken…. Nu nog opsturen naar de verzekering Wink

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6145

Gepost: 18 mei 2010 08:18 PM
  [ # 94 ]

Dhr. Heffener heeft 7 mei een hertaxatie van mijn CX gedaan en hij kon het niet laten zijn lof te uiten over de organisatie van de taxatiemeet tijdens citromobile. Naar zijn zeggen was het mede aan de goede organisatie te danken dat hij bij thuiskomst snel en efficiënt de rapporten kon opstellen. Dit komt een snelle afronding van het werk natuurlijk ten goede.

Mijn rapport is nog niet binnen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het er volgende week wel is.

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 18 mei 2010 09:38 PM
  [ # 95 ]

Mooi dat het nu wel snel gaat.

Maar dat het aan de organisatie van een meet zou liggen lijkt me larie. Ook bij Ree vorig jaar was alles dik voor elkaar. Bovendien, zo’n meet is gewoon een boel CX’en bij elkaar. Hij noteert toch zelf alle gegevens van elke auto?

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6145

Gepost: 18 mei 2010 09:48 PM
  [ # 96 ]

Wat ik van hem begreep was die meet vorig jaar nogal rommelig georganiseerd. Mensen die zich hadden opgegeven bleken niet te komen en er kwamen onverwacht mensen opdagen waar hij niet op had gerekend. Daarnaast zou het nogal een happening geweest zijn waarbij hij niet lekker rustig zijn werk kon doen en bovendien had niet iedereen alle gevraagde gegevens paraat.

Naar zijn zeggen leidde die optelsom ertoe dat het werk achteraf (zeg maar het administratieve gedeelte) niet vlekkeloos is verlopen.

Dit alles was op Citromobiel precies tegenovergesteld en naar zijn zeggen zou hij het op die manier graag vaker doen.

Maar goed, dat is wat hij mij vertelde. Ik was er zelf niet bij dus kan ook niet oordelen.

Profiel  

TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2355

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 19 mei 2010 09:01 AM
  [ # 97 ]

Ook hier een very good voor Heffener. Ook bij mij lag er 18-5 een taxatierapport op de deurmat. Tijdens Citro M. was hij zeer te spreken over aanpak, waarvan lof Jelte bravo

Profiel  

Jelte Feenstra
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 312

- CX 25 GTi
Gepost: 02 juni 2010 11:10 AM
  [ # 98 ]

Korte samenvatting van de ervaringen met de (groeps)taxatie tijdens CitroMobile op za. 1/5, door Herman Heffener van Europe Expertise.
We waren met 8 auto’s aangemeld, de essentiële informatie was vooraf per mail doorgegeven.
HH had ons ieder een indicatie gegeven van het moment van taxatie en we werden ieder gebeld, met een verloop van wellicht 15min. Ik heb geen wanklank gehoord over het taxatieproces. HH weet wel waar hij het over heeft.
Zoals afgesproken, werd de verzekering, indien bekend, de volgende ma. 3/5 per fax op de hoogte gebracht (1ste werkdag!).
Indien niet bekend, volgde het volledige taxatierapport 2 weken later.
De overigen kregen het taxatierapport deze week in de bus, rond 1/6, alles volgens afspraak.
Niets dan lof dus.

Conclusies:
- HH heeft duidelijk zijn procedures strakker aangehaald => je weet waar je aan toe bent en het klopt ook.
- Minimaliseren van de groepswerking helpt. Hier kwam goed uit dat iedereen actief bezig was op CM, waardoor HH in de regel alleen te maken had met de eigenaar/bestuurder (sommige taxateurs doen niet eens aan groepstaxaties vanwege de onrust om de auto).
- En het heeft gewerkt!

Profiel  

7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook