Jaaa, eerst was m’n plan om een type3 BX te kopen voor een paar eurootjes, maar ik heb me bedacht en heb een hele mooie type1 BX op de kop getikt voor €22,50. Aangezien men altijd foto’s wil zien: bij deze.
Kleurafwijking lijkt maar zo, komt door valse licht inval.
M’n hele collectie van metalen modelBXen. Ik heb ook nog de schaal 1 : 10 BX maar die paste niet op de foto
De nieuwe (1 : 25) is een stukje groter dan de norev’s (1 : 43).
Wat zijn BXen toch mooi
edit1: pics verkleind naar 800x600
edit2: pics verkleind naar 640x480
[moderatormode] Maak die fotos even wat kleiner….anders verander ik ze in een “link” [/moderatormode]
deur63 schreef:[braveburgermode] zo beter? [/braveburgermode]
[Blije moderatormode] JA! mooi!!!! [Blije moderatormode]
Wat een uitwisseling van beleefdheden hiero
ziet er leuk uit ik heb er vandaag ook weer een stuk of 6 gekocht
xantia
2cv
traction
renault 5
ds 1 op 18 grijs
subaru wrc
Hehe, grappig, maar heb et niet echt zo op type 1.
Maareuhm, ik mag binnenkort ook wel ff aan het verzamelen van schaalmodelletjes.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Persoonlijk vind ik ‘t een heel lelijk schaalmodel: de pinkers lijken niet te kloppen, en de velgen eronder vind ik ook niet echt geslaagd. Ook jammer dat de kleuren niet echt kloppen (meespuiten wat niet meegespoten werd en omgekeerd). De ruitenwisser is ook niet je dat en de linkervoordeur hangt door. Kortom, ik zou er zelf geen € 22.50 voor geven, ik vind je andere modellen veel mooier.
Hier toch maar even vermelden dat het om een oud model gaat…15 jaar oud?
En dus speelgoed is…maakt het uit welke wielen eronder staan dan? als het maar stevig is en flink wat klappen aankan Voor speelgoed kan dit wel handig zijn
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.