ik heb een citroen saxo 1.4 vts uit 1999 waarbij erin de bumper mistlampen verwerkt zitten
nu zag ik dat de mistlamp rechts vol met water zit.
weet iemand een manier om dat water eruit te halen en er een nieuwe lamp in te zetten?
groeten frits
bij niet originele mistlampen stel ik het volgende voor origineel is waarschijnlijk gelijkaardig
lampunit eruithalen dan klein gaatje boren achter in de spiegel normaal zou je het glas en de houder van een moeten kunnen scheiden. En zo de lamp kunnen wisselen. kijk dan ineens het afsluitings rubber na eventueel wat vet er op smeren om nieuwe vochtindringing te vermijden.
is die mistlamp niet uit elkaar te schroeven dan? je zal toch ook ooit wel eens een lampje moeten verwisselen. Of begrijp ik het probleem niet goed/verkeerd?
ZX 1.4 break ‘95
Totaal aantal Berichten: 1069
- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
Kun je niet gewoon de lamp eruit draaien, vocht eruit gieten en de lamp droogföhnen?
Als het vocht eruit is moet je natuurlijk wel zien te achterhalen waar het probleem vandaan komt,
waarschijnlijk een rubber dat slecht is of slecht aansluit; een beetje kit doet wonderen…
Totaal aantal Berichten: 446
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
nee die lampen zitten gekit , ff lamp eruit , fitting eruit en leeg gieten , je kan m vanaf de onderkant met 3x bout met dop 10 losmaken .
ok bedankt, ik ga er vandaag mee aan de slag.
denk eerst even informatie inwinnen, tis namelijk me 1e auto en wil niet meteen heel die bumper slopen.
Maar probeer dan wel ff uit te vinden waardoor er water in komt te staan.
ZX 1.4 break ‘95