Het viel mij ook op dat de meeste mensen (incluis ik) nagenoeg alleen auto’s op de gevoelige chip vast hebben gelegd.
Schijt aan originaliteit.
WYD schreef:Het viel mij trouwens op, dat ik/mijn BX door niemand op de foto ben/is gezet
Ja….mijn Saxo ook niet :20
Huh ? Je zegt net elders op het forum dat je de foto’s die ik van je Sax gemaakt heb, moet zien !
Ik zal ze even opzoeken voor je
Edit: gevonden:
en
Ik heb nog meer foto’s van de Sax gezien hoor!!!
bijvoorbeeld:
http://www.kodakgallery.nl/PhotoView.jsp?&localeid=nl_NL&collid=72175145833&photoid=24006145833
volgens mij was er ook nog een grotere van de zijkant, maar die moet je zelf maar even opzoeken hoor
Er waren niet veel Saxo’s eentje welgeteld
De ZX heb ik gemist, of heeft iemand toch een ZX gespot en daarmee bedoel ik niet die verdwaalde ZX op de A15 richting Rozenburg.
Ik heb 1 rode ZX op het kampeerrerrein zien staan. Staat echter niet op mijn foto´s want ik vind een ZX nou eenmaal niet zo bijzonder… No Offence
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
WYD schreef:Het viel mij trouwens op, dat ik/mijn BX door niemand op de foto ben/is gezet
je heb een rode BX toch?
daar heb ik er wel een paar van op de foto staan.
@Bram:
van jou staan er ook foto’s tussen, zelfs van toen je aan kwam rijden
Ja hij heeft een rode, maar was met een groene tzi! Maar Eelco…. als je zo kort komt KAN ook niemand je fotograveren!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Ik zat ook express aan de buitenkant van het terrein te sleutelen, anders wist ik wel zeker dat ik door iedereen op de foto gezet zou zijn
watskebeurt?
Oke…...had die foto’s gemist van de Sax (of niet goed gekeken natuurlijk) ops:
Dank
WYD schreef:Ik zat ook express aan de buitenkant van het terrein te sleutelen, anders wist ik wel zeker dat ik door iedereen op de foto gezet zou zijn
Wat heb he be/ge/versleuteld ?
Bram schreef:Oke…...had die foto’s gemist van de Sax (of niet goed gekeken natuurlijk) ops:
Dank
Ik kijk ook wel eens niet goed joh, overkomt iedereen wel eens
Ik moest hardnodig de remblokken vervangen voor, omdat er alleen nog dunne metalen plaatjes op zaten
haha, dan gaan ze leuke geluiden maken hè?!