ik moet toegeven dat ik het ook wel mooi vind, zo’n klimrek.
En als ik jullie hier dan zo zie “praten” over de jaloeziëen voor de zijruit, krijg ik steeds meer spijt dat ik deze:
niet meegenomen heb toen we de Evasion van Mulder ophaalden in Frankrijk.
Gezien de prijs die ik voor de velgen betaalde, maak ik me sterk dat monsieur mij de jaloeziën ook wel voor een zacht prijsje had verkocht ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
zoals hierboven al genoemd (en zie foto), die op de achterruit gaat nog wel, die valt netjes tussen de raamlijsten.
die volle zijdelingse klimrekjes vallen in de categorie Battle sjip Galactica. zou ik vooral niet monteren. en die halve zijn dan een nog mindere variant daarvan.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Tsja, het is een kwestie van smaak he?
Ik vind het geweldig staan.
En die `halve` op de zijruiten blijven ook binnen de raamlijsten, net als bij de achterruit.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
break23m schreef:Maar dus niet alleen voor types die eigenlijk een Manta hadden willen hebben.
Hoezo eigenlijk een Manta willen hebben? Manta manta is zooo leuk naast de cx. Met of zonder zonnewering….. Manta is een totaal andere wereld….het contrast aleen is al geweldig
Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.
k, was vandaag even bij Van Gompel, Eindhoven, zie update in mijn thread over Collette, en wat heeft ie als eigen vervoer? Een Blanc Meije GTI breedspoor, met: Gradulux jalouzien… jaja, heb even snel fotootjes genomen, zal ze zsm online zetten…
Tevens heeft hij verscheidene klimrekken op voorraad, tweedehands vanaf 2 tientjes, nieuw vanaf 4 tientjes, ik ga er van de week alvast eentje reserveren…
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
samuel schreef:break23m schreef:Maar dus niet alleen voor types die eigenlijk een Manta hadden willen hebben.
Hoezo eigenlijk een Manta willen hebben? Manta manta is zooo leuk naast de cx. Met of zonder zonnewering….. Manta is een totaal andere wereld….het contrast aleen is al geweldig
Een eerste serie Manta, da’s cool, sub zero !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
k, wat foto’s van Van Gompels CX met Gradulux jalouzien
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
MonsieurGrat schreef:k, wat foto’s van Van Gompels CX met Gradulux jalouzien
MonsieurGrat schreef:MonsieurGrat schreef:k, wat foto’s van Van Gompels CX met Gradulux jalouzien
Dat ziet er wel strak uit zo,n jalouzie. Dat zwart met wit is erg mooi
Waar zijn die te koop en wat kosten die?
Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.
samuel schreef:Dat ziet er wel strak uit zo,n jalouzie. Dat zwart met wit is erg mooi
Waar zijn die te koop en wat kosten die?
dit soort Jalouzien zijn geloof ik aardig zeldzaam aan het worden, zoals andere posters hier ook al suggereerden, Jan van Gompel heeft me niet kunne vertellen hoeveel hij er voor neergeteld heeft, maar wel dat het een flinke scheut geluk en veel zoeken was dat ie dit ding gevonden heeft…
Voor de liefhebber een CXpallas met een klimrekje achterop en wasbordjes op de achterruitjes,wel de hele auto meenemen voor€500,-

Totaal aantal Berichten: 7588
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Grinnik - en om ‘t compleet te maken ook nog van die sportieve zwarte randen in plaats van de afdekplaat bij de achterwielen. Ik ga binnenkort naar Frankrijk op vakantie - bedankt voor de waarschuwing, ik ga er met een boog omheen.
break23m schreef:Grinnik - en om ‘t compleet te maken ook nog van die sportieve zwarte randen in plaats van de afdekplaat bij de achterwielen.
Jammer dat het geen serie 2 is, zwarte kunststof bumpers en raamstijlen.
Wat zit er trouwens op de voorschermen?

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
battle ship galactica aerodynamische accessoire mach 1 wind geleide strips.
daar ga je dus extra sneller mee !!
wie wil dat nou niet .... ?
je ziet ze in Fr. wel eens vaker.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje