Ben vandaag wezen shoppen in Lille, op de terugweg even gestopt bij Norauto, ik keek mijn ogen uit daar
Een can 5L Olie van topmerken zoals Castrol of Shell Helix, voor €22, 2L total bakolie voor €11, wisservloeistof 5L a €3,50.
Nieuwe dynamo’s voor 100 a €140 liggen zo op de plank.
Dan was er nog een pad met allerlei (speciaal) gereedschap zoals:
- Set blokkeerpennen voor het vervangen van de d-riem.
- Fusee trekker a €9
- Compressietest kit voor €35
- En nog veel meer wat gewoon aan de wand hing
Verder is er nog een heel assortiment aan LM-velgen, banden, remmen, etc.
Heb even gevraagd wat een setje achterremmen voor mijn Xantia kosten, €100, en €40 extra voor montage (€20/kant).
Een beetje sleutelaar mag deze tent niet overslaan als je er toevallig toch langskomt
Helaas was er ook één minpunt aan deze tent, de LHM was vandaag uitverkocht, dat spul is daar zeker niet aan te slepen
rij jij daar zo ver voor? vandaag gekocht bij Auto 5 (eigenaar is nordauto) Shell Helix 23.50 euro, Nordauto bakolie 2 liter voor 7.50
dus in het vervolg tot de eerste de beste Carrefour in België rijden en op de parking heb je steeds een auto 5
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Voor korting op shell-olie hoef ik niet zo ver te rijden
Maar op zich redelijk goedkoop wat je nu op noemt. Dat is hier de 4 liter prijs…
Maarruh, ben je geen visa’s / onderdelen tegen gekomen toevallig?
Ik gooi er meestal Castrol in, maar ik dacht ik ga eens vreemd en probeer Shell Helix
Helaas geen onderdelen voor de Visa gezien (niet op gelet ops: ), ik heb er zelfs geen één zien rondrijden, wel oude AXjes en 205jes.
Bakolie van Nord was er ook, welke goedkoper is dan die van Total, echter dat was 75W90 semi-synthetisch, terwijl je voor een PSA auto toch echt 75W80 nodig heb. Maar goed €11 voor 2L bakolie van Total, dat is een ondenkbare prijs hier in NL, dat betaal je niet eens voor een Liter
Ik rij eens in de 1 a 2 maanden naar Lille, ik vind het gewoon een leuke stad om even rond te kijken en te shoppen.
Misschien een idee om een keer een shoppingmeeting te organiseren, als we met zn vieren in één auto gaan carpoolen moet het toch wel betaalbaar en leuk zijn . Of als iemand hier uit de regio een keer met mij mee wil, tegen vergoeding van de middaglunch bij de Mac
dure olie ik koop altijd 60 liter voor 120 euro
ZX1.4i schreef:(...) Of als iemand hier uit de regio een keer met mij mee wil, tegen vergoeding van de middaglunch bij de Mac
Wanneer vertrekken we ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:ZX1.4i schreef:(...) Of als iemand hier uit de regio een keer met mij mee wil, tegen vergoeding van de middaglunch bij de Mac
Wanneer vertrekken we ?
Zeg het maar
Word wel een wereldreis voor jou
@citroenc2, een vat van 60L is ook wel interessant, met 2 vaten heb ik genoeg voor de rest van het leven van de Xantia
Leuk detail is dat Nordauto ook de literprijs vermeld op het schap van de olien.
ik gebruik een vat per jaar dus is een stuk goedkoper dan elke keer 5 liter
ZX1.4i schreef:Lelijke Eend schreef:ZX1.4i schreef:(...) Of als iemand hier uit de regio een keer met mij mee wil, tegen vergoeding van de middaglunch bij de Mac
Wanneer vertrekken we ?
Zeg het maar
Word wel een wereldreis voor jou
Ik hou van wereldreizen De datum krijg je nog van me. Volgens mij ga ik het n.l. erg druk krijgen ...
Schijt aan originaliteit.
citroenc2 schreef:ik gebruik een vat per jaar dus is een stuk goedkoper dan elke keer 5 liter
Een heel vat , heb je stiekum ook een Opel in bezit, die dingen schijnen nogal een slok te lusten tussen de beurten door.
ZX1.4i schreef:Of als iemand hier uit de regio een keer met mij mee wil, tegen vergoeding van de middaglunch bij de Mac
Vind ik een leuk plan, ik ben al een tijd niet meer in Lille geweest. Wat dacht je van ergens midden December?
Animal triste post coitum
Serge schreef:ZX1.4i schreef:Of als iemand hier uit de regio een keer met mij mee wil, tegen vergoeding van de middaglunch bij de Mac
Vind ik een leuk plan, ik ben al een tijd niet meer in Lille geweest. Wat dacht je van ergens midden December?
Lijkt me een goed plan, normaal gezien ga ik één keer in de maand, maar door de drukte is het er niet van gekomen.
Midden december is altijd leuk, dan is daar een sprookjesachtige kerstsfeer op het grote plein boven de parkeergarage.
Is wel een hoop veranderd in de afgelopen 4 maanden dat ik er voor het laatst was.
Laat het tzt maar weten
Doen we!
Animal triste post coitum
ZX1.4i schreef:citroenc2 schreef:ik gebruik een vat per jaar dus is een stuk goedkoper dan elke keer 5 liter
Een heel vat , heb je stiekum ook een Opel in bezit, die dingen schijnen nogal een slok te lusten tussen de beurten door.
eerder een mini…
die kunnen er ook wat van.
wat je er boven bij de olievulpijp inmikt, kun je aan de onderkant gelijk weer opvangen
mini dus..
we hebben er nu 1 voor de deur staan (van me broer), en je kunt zo zien waar is gestaan heeft
Ligt meer olie onder het carter dan erin zit
nee we hebben thuis 6 citroens en ik rij met de xantia 50000km per jaar en ververs elke 10000 km de olie snap je