Ik heb een probleem met de hydroliek van de Xantia, gisteren naar Chyparse geweest om de bolen op druk te laten bregen omdat de hij er stug veert. De achterbollen hadden en druk van 20a en voor 40a deze zijn weer netjes op druk gebracht en opgeboord naar comfort tot mijn verbazing rijd hij nog steeds erg stug wat ligt hier aan ten grondslag waar ligt het aan kan iemand mij helpen.
The King is in de building
Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011
Citroen C3 14 exclusief 2003
Dan moet je even bellen met Chyparse. Soms ploft er een net gevulde bol. Dat maken ze dan gelijk voor je.
Adere mogelijkheden zijn:
*plakkende remmen door lucht in de leiding of vervuilde LHM
*onjuiste hoogteafstelling
een paar keer afwisselend in de hoogste en laagste stand zetten (gymnastieken) maakt een wat stramme vering vaak ook direct weer soepel.
Xantia 1.9TD SX 1997 Noir verni 400.000km met Xantiaclub KPH en type 1a bolletjes
http://images.spritmonitor.de/212694_3.png
De LHM is ongeveer 30.000 km ververst en was nog mooi groen volgen Chyparse deze hoefde niet ververst te worden ze denken dat het mischien de hoogteregelaar kan zijn maar dat gaan we zien als ik deze laat vervangen
Totaal aantal Berichten: 527
- Xantia 1.8i 16v
Waarom niet eerst wat gym oefeningen doen, dat kan nooit kwaad
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
En laat ze ook even verder kijken ipv lukraak hoogteregelaars gaan vervangen.
Nou weer dik 800 km verder de wagen zweeft als een tirelier maar op klinkers bonkt de auto behoorlijk bij gemiddeld 30km per uur ga toch even een afspraak maken met Chyparse kunnen ze even naar kijken
Nou intussen de twee hoogteregelaars vervangen zweeft echt als de beste maar als ik over klinkers of over een hobbel rij kraakt het als de ziekte zowel voor als achter, ik heb alles nagekeken maar kan niets vinden wie weet raad