3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

vordering tgd12 break
stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 09 oktober 2005 10:39 PM
  [ # 31 ]

Re: lucaspomp pompt brandstof niet door

karel schreef:
mpostma schreef:
stoterstangen90 schreef:

lucaspomp pompt brandstof niet door

Om een of andere rare reden krijg ik de brandstof niet door de pomp heengepompt met het handpompje.

iemand enig idee?
Pomp heeft, in de xm, even op 15% zonnebloem gedraaid, maar dat kan mi nooit het probleem zijn.

overigens zit er nu een knappe uitlaat op de diesel Razz
de flens van de xm voorpijp een cm of 15 ingekort, en de rest van een bx turbodieselpijp erin geschoven.

Lastig. je zou zeggen dat er in dep omp iets geblokkeerd is.
met een beetje lef kun je trouwens nog wel de opvoerpomp demonteren aan de rechterkant (tussen de verstuiveruitgangen) om te kijken of er eits geblokkeerd is.

Is de handpomp niet gewoon gesneuveld? Er zit een afsluitklepje in, als dat nou eens blokkeert…

Handpompje werkt gewoon.

Als de pomp dood blijkt gaat de bosch van de 1900 erop. Ik ben dit lucas kreng zat. Razz

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 10 oktober 2005 12:59 AM
  [ # 32 ]

Re: lucaspomp pompt brandstof niet door

stoterstangen90 schreef:
karel schreef:
mpostma schreef:
stoterstangen90 schreef:

lucaspomp pompt brandstof niet door

Om een of andere rare reden krijg ik de brandstof niet door de pomp heengepompt met het handpompje.

iemand enig idee?
Pomp heeft, in de xm, even op 15% zonnebloem gedraaid, maar dat kan mi nooit het probleem zijn.

overigens zit er nu een knappe uitlaat op de diesel Razz
de flens van de xm voorpijp een cm of 15 ingekort, en de rest van een bx turbodieselpijp erin geschoven.

Lastig. je zou zeggen dat er in dep omp iets geblokkeerd is.
met een beetje lef kun je trouwens nog wel de opvoerpomp demonteren aan de rechterkant (tussen de verstuiveruitgangen) om te kijken of er eits geblokkeerd is.

Is de handpomp niet gewoon gesneuveld? Er zit een afsluitklepje in, als dat nou eens blokkeert…

Handpompje werkt gewoon.

Als de pomp dood blijkt gaat de bosch van de 1900 erop. Ik ben dit lucas kreng zat. Razz

Very Happy ALs je er geen diesel doorheen kan pompen zou je gewoon zeggen dat er gewoon iets flink zit geblokkeerd. Ik zou eens beginnen om het afdekplaatje tuseen de verstuiverleidingen te demonteren en dan het schottenpompje erachter bekijken. Kijken of er niet onderdelen van de startsolenoide de pomp zijn ingegaan. Dat gedeelte is nog wel enigszins non-destructief te demonteren.

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 24 oktober 2005 02:07 AM
  [ # 33 ]

De pomp van de 1900 wordt gereviceerd in Spanje. en ik heb van mijn buurvrouw een dieselpomp van een 1900 golf diesel gekregen. Die gaat er nu op Shocked

een boschpomp is een boschpomp Razz

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 24 oktober 2005 02:08 AM
  [ # 34 ]
stoterstangen90 schreef:

De pomp van de 1900 wordt gereviceerd in Spanje. en ik heb van mijn buurvrouw een dieselpomp van een 1900 golf diesel gekregen. Die gaat er nu op Shocked

waarom in spanje Confused

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten

Gepost: 24 oktober 2005 03:21 PM
  [ # 35 ]
citroenc2 schreef:
stoterstangen90 schreef:

waarom in spanje Confused

de echtgenoot van mijn buurvrouw werkt voor een transportonderneming in spanje. Kan daar in de werkplaats voor weinig

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook