Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Wat een ultieme schoonheid!!! maar wat voor auto is dat waar hij op leunt?
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Wat een prachtige wagen zeg! Echt heel mooi dat wit Zuinig op zijn!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 27937
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Mooie XM hoor!
Hopelijk ga je er veel plezier aan hebben
Ging er nu ook LPG in?
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ik heb er geen woorden voor, zò mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi…
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Jeetje Michiel, wat mooi!
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Xsara Coupe schreef:
Eerst maar is foamen die handel:
Wat is dat voor spul, dat foam? Waar dient dat voor?
Of is het gewoon een soort autoshampoo?
@ par eXeMple!: Foam is een soort schuim dat je over de hele auto spuit met
een speciale foam kit voor je hogedrukspuit.
De foam neemt de dikste vervuiling op, je laat het inwerken en spuit het er weer af.
Het is niet te vervanging van wassen, maar een mooie manier op de dikste vervuiling er af te krijgen.
Mijn Fotosessie’s
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Zo vandaag eens wat kilometers op de klok gezet en zo langzamerhand begin ik de eerste vormen van Bonding te krijgen
Wat is me duidelijk dat nog op het to-do lijstje staat.
De airco moet toch nu al worden gedaan.
Met het weer van vandaag kreeg ik niet ECHT een koude bries in de auto. Hij koelt wel, maar het kan een stuk beter.
Er zit een lichte fibratie in de voorkant. Dat kunenn de wielen zijn die niet helemaal top zijn gebalanceerd, maar kan ook zijn dat er toch een rubbertje wat aan de droge kant is geworden ergens.
Morgen even de voorwielen swappen met de winterbanden en even kijken of ik verschil merk.
Wegligging en remmen is allemaal toppie top.
het evrbruik gaat eigekijk ook erg goed. Op dit moment neigen we naar de 1 op 9,5 /10 en das eigelijk erg goed volgens mij.
nah, kreeg vanavond laat het taxatie rapport in de bus. Das ff een verschil tov dat wat heffie maakt. Erg uitgebreid, alles zeer gedetailleerd beschreven, alle nummers erin verwerkt ( ook die van de motor en bak) compleet met foto’s etc…
Ik moet zeggen dat ik ze echt kan aanraden hoor. Vrijdag taxatie gedaan, vandaag rapport in de bus. Daar kan heffie nog een puntje aan zuigen!
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Moeten we alles terug lezen of ga je (nogmaals) zeggen wie die taxatie dan gedaan heeft Gomp ?
Oh sorry , was ik vergeten erbij te zetten. Neem mij niet kwalijk Jaap
Dit was ATaxaties, Andre Pisa.
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
OK, had het al elders gevonden. Bedankt, misschien handig voor een elk die zoiets overweegt
Vandaag even eea van het interieur gewisseld van alcantare naar zwart leer. Hoewel het alcantare eigenlijk wel mooier is en ook erg fijn zit is dit toch praktischer.
De wisselaar onder de bijrijders stoel is nu ook aangesloten via de kabel die ik onder het tapijt heb doorgetrokken.
Helaas werkt er ook iets niet….
Het Texton kastje. De relais swap van een ander texton kastje heeft helaas niets geholpen. Kastej aansluiten resulteerd in contact aan zonder sleutel., kastje eruit en contact is weer af.Start je de motor met kastje aangesloten dan kun je deze dus niet meer stoppen. Daar moet dus een andere oplossing voor komen. Laatste keus zou zijn een nieuwe want die kost 400 euro Plus + btw…
OP zich ,maakt het niet veel uit, maar ik vermoed dat door het ontrbreken van dit ding ook mijn knipperlichten geen signaal geven bij gebruik van de cv.
Of moet ik dat laatste toch ergens anders zoeken ?
neuh, dat geloof ik idd ook niet, maar elke nadeel heeft z’n voordeel. Ook geen zwaar getoeter dus midden in de nacht om dat er een vlieg langs de auto vloog
Ik vind het ook niet echt erg hoor dat het alarm verhaal niet meer werkt. Supervergrendeling doet het gewoon, startcode is actief dus….
Mis alleen wel die knipperlichtjes die aangeven dat er gereageeerd is op je sleutel van de cv en ik vraag me af of dat ‘m puur in dat kastje zit of dat daar een andere oorzaak voor is.
Zou dit te realiseren zijn, dat knippergedoe als indicatie dat je cv op je sleutel heeft gereageerd, via een andere weg ? Dan kan ik dat texton lekker vergeten en heb ik toch me knipper werk.