Iemand ervaring mee bij inbouw centrale vergrendeling in een 5 deurs C1?
Ik durf het wel aan, maar heb 1 probleempje: kabeldoorvoerrubbers (82819-OH030 & 82819-OH040 volgens tech doc site) kan ik nergens aankomen?
Misschien weet iemand een alternatief (universele rubbers?)
Groet
Totaal aantal Berichten: 81
Geregistreerd: 26-09-2009
- CX 25 Pallas IE handgeschakeld
Ga je volgen. Ik heb ook een 5 deurs en de wens om in te bouwen. Zie veel advertenties met betaalbare (maar betrouwbare(?)) installaties. Durf het ook wel aan maar wacht even wat deze thread opleverd. M.
Mtjf
Vandaag goede reactie van citroen importeur:
Het lijkt erop dat voor het voorportier dit inderdaad inclusief draadbundel word geleverd.
ONDERDEELNR. : 6559P3 DB V PORTIER prijs 42 euro en voor de achterportieren los.
ONDERDEELNR. : 6500Z9 KABELDOORVOER prijs 6 euro (wellicht passen de rubbers van de achterportieren ook bij de voorportieren, misschien kunt u dit bekijken).
Hier ga ik eens naar kijken, d.w.z. of inderdaad op de tech doc site van toyota de rubbers er eender uitzien; dan koop ik er 4 van €6; dat is nog wat anders dan 4x€150 volgens mijn eigen dealer!
Inmiddels aan de gang gegaan met spy europe setje.
Inbouwen motoren geen probleem. Achter: klepje weg, 3 schroeven en het hele paneel is er af te halen. Voor idem let alleen wel op bij het verwijderen hendel van de raamslinger (schroevedraaier, 1 lipje omhoog en klaar.) Daarnaast: meegeleverde bevestigings profielen zijn veel te klein, en de draden meters te kort. Dus: eerst naar de winkel voor 2x 5 meter blauw/groen kabel en bij de gamma 30x2,5cm stukken metaal gekocht op de tuinafdeling…
Probleem dat ik nu heb is : ik zoek 12 volt, waar zit dat nu weer?
Ik dacht nl. dat er altijd 12v op de radio zat (hoe onthoudt ie anders de zenders? als ik die echter nameet, kom ik niet verder dan 4 volt???
Zodra contact aanstaat wordt dit meer en dan geeft de niet-constante 12 volt van de radio gewoon 12,6 volt.
Ik snap er dus niks van. Ik maak er een ander topic van v.w.b. 12 volt.
Je moet je 12volt van je contactslot afhalen is veel handiger.
En de 4volt kan niet kloppen dan zal je of fout gemeten hebben of de verkeerde draad.
Rood is vaak constant plus op de radio en geel geschakelde plus
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Goeiemorgen zeg, niet naar de datum van de laatste post gekeken zeker?
idd nu je het zegt