Centrale vergrendeling inbouwen
robshiba11
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 09-06-2010

Gepost: 09 juni 2010 10:40 PM

Iemand ervaring mee bij inbouw centrale vergrendeling in een 5 deurs C1?

Ik durf het wel aan, maar heb 1 probleempje: kabeldoorvoerrubbers (82819-OH030 & 82819-OH040 volgens tech doc site) kan ik nergens aankomen?

Misschien weet iemand een alternatief (universele rubbers?)

Groet

Profiel  
 
Mtjf
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 81
Geregistreerd: 26-09-2009

- CX 25 Pallas IE handgeschakeld
Gepost: 09 juni 2010 10:45 PM
  [ # 1 ]

Ga je volgen. Ik heb ook een 5 deurs en de wens om in te bouwen. Zie veel advertenties met betaalbare (maar betrouwbare(?)) installaties. Durf het ook wel aan maar wacht even wat deze thread opleverd. M.

Mtjf

Profiel  
 
robshiba11
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 09-06-2010

Gepost: 10 juni 2010 10:29 PM
  [ # 2 ]

Vandaag goede reactie van citroen importeur:

Het lijkt erop dat voor het voorportier dit inderdaad inclusief draadbundel word geleverd.

ONDERDEELNR. : 6559P3 DB V PORTIER prijs 42 euro en voor de achterportieren los.
ONDERDEELNR. : 6500Z9       KABELDOORVOER prijs 6 euro (wellicht passen de rubbers van de achterportieren ook bij de voorportieren, misschien kunt u dit bekijken).

Hier ga ik eens naar kijken, d.w.z. of inderdaad op de tech doc site van toyota de rubbers er eender uitzien; dan koop ik er 4 van €6; dat is nog wat anders dan 4x€150 volgens mijn eigen dealer!

Profiel  
 
robshiba11
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 09-06-2010

Gepost: 22 juli 2010 04:41 PM
  [ # 3 ]

Inmiddels aan de gang gegaan met spy europe setje.
Inbouwen motoren geen probleem. Achter: klepje weg, 3 schroeven en het hele paneel is er af te halen. Voor idem let alleen wel op bij het verwijderen hendel van de raamslinger (schroevedraaier, 1 lipje omhoog en klaar.) Daarnaast: meegeleverde bevestigings profielen zijn veel te klein, en de draden meters te kort. Dus: eerst naar de winkel voor 2x 5 meter blauw/groen kabel en bij de gamma 30x2,5cm stukken metaal gekocht op de tuinafdeling…

Probleem dat ik nu heb is : ik zoek 12 volt, waar zit dat nu weer?

Ik dacht nl. dat er altijd 12v op de radio zat (hoe onthoudt ie anders de zenders? als ik die echter nameet, kom ik niet verder dan 4 volt???
Zodra contact aanstaat wordt dit meer en dan geeft de niet-constante 12 volt van de radio gewoon 12,6 volt.

Ik snap er dus niks van. Ik maak er een ander topic van v.w.b. 12 volt.

Profiel  
 
Mad_Mike
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 26-02-2011

Gepost: 26 februari 2011 11:05 PM
  [ # 4 ]

Je moet je 12volt van je contactslot afhalen is veel handiger.
En de 4volt kan niet kloppen dan zal je of fout gemeten hebben of de verkeerde draad.
Rood is vaak constant plus op de radio en geel geschakelde plus

Profiel  
 
C15GrandVolume
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008

- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Gepost: 27 februari 2011 01:40 AM
  [ # 5 ]

Goeiemorgen zeg, niet naar de datum van de laatste post gekeken zeker? Wink

Profiel  
 
Mad_Mike
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 26-02-2011

Gepost: 27 februari 2011 10:21 AM
  [ # 6 ]

idd nu je het zegt

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook