De fuseekogel is geborgd in het fusee, zitten twee randjes omgeslagen. En ik haal het fusee het liefst gewoon helemaal van de auto, niet zoveel werk en de oude fusee loshalen is veel makkelijker in de bankschroef. Eerste slag is vervelend, daarna draai je hem er met de hand uit.
Nu het volgende, losstaand of de fusee onder de auto blijft, of er onder wordt gehaald, ik zit nu met dit: de remschijven, rondom zitten helemaal vast geroest: moker, warmstoken, kruipolie: geen nut. met als resultaat dat mijn pijpentang/ moordenaar er niet onder kan om net een goede slag te maken.
Dus of als iemand een tip heeft dan probeer ik het graag
of ik blaas het hele circus af en laat het maar doen (€50 aan manuren)
groet
sorry jongens,
hij is al los, gewoon met vuistje.
Nu komt pa met de pijpentang/ moordenaar
tjuus
DE APK ZIT ER WEER OP!
Nou mensen/ collega’s en de website van Roel Tiemersma bedankt voor de hulp. Met Name Bunny bedankt voor de tip om de fusee er gewoon onder te laten zitten (geen slecht woord over de mensen die het liever los halen) maar het ging prima.
- schijf eraf gehaald
- beschermkapje los getrokken
- en toen kwam pa met het gereedschap uit militaire dienst (van zijn M-113 tank)
- hoppa eraf!
Nu zit alles weer terug, alleen was de bovenste flens zo dik, dat ik het bijna tot niet omgeslagen kreeg om hem te borgen. Roel Tiemersma last hem vast (niet helemaal mijn ding), maar ik vroeg mij af, hoe jullie dit doen en of het wel nodig is?
- mijn plan:
twee vertikale snedes met dremel in de flens van de fuseekogel tpv uitsparing in fusee, dan een reepje omtikken.
Als er iemand een tip heeft voor dit laatste klusje hoor ik het graag
Wij hebben het gewoon met bijteltje en hamer gedaan, was zelfs geen hele zware?