uhm wie is jouw zus dan?!? :susp
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ach trouwens die motor kan er ook heeeeel erg uitzien in dat geval vergeet mijn vorige reactie maar
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Dagobert II schreef:Ik heb de motor niet verzekerd. Dus moet hij geschorst zijn. En als ik hem wil ontschorsen moet ik dus verzekerd zijn. Maar ik heb geen zin om de motor te verzekeren zolang ik er toch niet op rij (Om oa technische redenen). Iig bedankt voor de tip, zo had ik het nog niet bedacht.
Overigens is de motor een opknapper, maar ik kom er niet aan toe. Daarom verkoop ik hem maar. Eventueel in onderdelen. Iemand interesse? Suzuki GS 750, bj.1977.
Hoe een oude thread weer tot leven te wekken…. ik had deze nog niet eerder gezien (niet bewust althans). Maar om even in te haken op schorsen en zo: is het niet mogelijk om gewoon je kenteken in te leveren? Juist bij oude voertuigen is dit niet zo’n probleem naar ik heb begrepen, als je aangeeft dat je het voertuig in eigen beheer sloopt. Moet ‘ie wel van de openbare weg af zijn, maar aangezien jouw schuur geen openbare weg is moet dat toch geen probleem zijn. En dan vraag je later als je er weer mee gaat rijden gewoon weer een nieuw kenteken aan. Alhoewel me nu wel het gevoel bekruipt dat ik iets heel belangrijks vergeet….. ehm, RDW keuring bij aanvraag nieuwe kenteken misschien??
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
winnetou schreef:En dan vraag je later als je er weer mee gaat rijden gewoon weer een nieuw kenteken aan. Alhoewel me nu wel het gevoel bekruipt dat ik iets heel belangrijks vergeet….. ehm, RDW keuring bij aanvraag nieuwe kenteken misschien??
Zo heb ik ‘n Ducati (total loss, maar wel reparabel(?)) gedemonteerd maar wel geschorst zodat wanneer ik m weer op zou willen bouwen ‘m niet hoef te laten keuren… met de juiste knipperlichten, dempers etc. Ik hoop wel dat ik er eens aan toe kom…
Tsja wat is een ducati tegenwoordig(behalve de beste motorfiets fabrikant van de wereld ) als zelfs scooters dezelfde ontstekingsunit gebuiken
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Maakt Ducati nou ook al scooters tegenwoordig?? Die fabrikanten van tegenwoordig…tssss…
Nee dat nog niet…maar je kan zonder al te veel aanpassen het ontstekings unit van een ducati(type weet ik niet) in een benelli of malaguti steken
vreemd want motoren hebben toch meer dan 1 cilinder?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Simpele Ziel schreef:Nee dat nog niet…maar je kan zonder al te veel aanpassen het ontstekings unit van een ducati(type weet ik niet) in een benelli of malaguti steken
vreemd want motoren hebben toch meer dan 1 cilinder?
[off-topic] Ducati’s hebben iig 2 cilinders (L-twin) [/off-topic]
[on-topic ]
Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat de ontsteking Japans is… [/on-topic]
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
ieksEmmu schreef:Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat de ontsteking Japans is…
Niks mis met Japanse onderdelen hoor. BX diesels hebben ook allemaal Mitsubishi startmotoren. En mijn tamelijk verwaarloosde Kawasaki GPZ 900 R uit 1984 startte weer in 1 keer na dik 2 jaar stilstaan bij de vorige eigenaar. Niet kapot te krijgen.