Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
par eXeMple! schreef:Na de nodige keuringsstations gebeld te hebben, blijft 24-06 in A’dam nog steeds de eerste mogelijkheid voor het VIN inslaan. En het moet echt door de RDW gebeuren.
Betekent dus eind van deze maand pas rijden…
Lees dit nu pas: kijk onder de bekleding van de kofferbak, bij mij stond daar een perfect VIN…..
EDIT: ik weet niet of dit standaard is, zal eens in mijn andere XM kijken..
EDIT2: Mooie XM Peter. Een van de weinige keren dat ik kan zeggen dat ik NIET jaloers ben, (op je km stand na dan…...)
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ha Jaap,
Bedankt voor de tip over de kofferbak! Ik ga er even naar kijken.
Mijn andere Xm heeft het niet, dus ik ben bang dat ik je blij gemaakt heb met een dooi mus. Mijn V6 heeft waarschijnlijk dezelfde gang naar de RDW moeten maken in het verleden (ook mijn oorspronkelijke nr is niet leesbaar), en dat nummer in de kofferbak zal er toen wel ingeslagen zijn.
Sorry….
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
CitroMarty schreef:Gefeliciteerd met de aankoop!
Ben benieuwd naar meer foto’s!
Interieur?Groetjes Martijn.
Een hele slechte foto, maar vooruit:
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Daar is meteen te zien waarom PE op zoek is naar een eenspaaks stuur…
Woow PE. congrats!! Mooi dat beige leder serie1…en oh zo zeldzaam! Hopelijk schieten ze bij de RDW een beetje op.
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Plaatje kan niet anders zeggen, Tjerk ik vind de foto’s gewoon goed.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Thnx!
En ik heb in FR een stuur gevonden. Even kijken wat de man ervoor wil hebben en wat de portokosten zijn.
Overigens heb ik al een eenspaaks stuur. Dit had Blooper al gekocht, maar nooit geplaatst. Maar het is niet met leer bekleed en dat vind ik gewoon niet passen in een Exclusive…
Nu ben ik toch wel benieuwd, want de mijne heeft cruisecontrol op het stuur, dat zie ik bij jou niet: was dit een extra optie ?
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Cruise control op het stuur heb ik nog niet gezien. Radio bediening wel.
CC bediening is in mijn beleving altijd een hendeltje links achter het stuur?
Maar als jij het op het stuur hebt, dan is het mss een optie geweest. Heb je daarnaast ook radio bediening op het stuur?
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Volgens mij is het andersom, zat de cc bediening op het stuur, tenzij de optie radiobediening op het stuur was gekozen. Dan verhuisde de CC naar het hendeltje.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
par eXeMple! schreef:Thnx!
En ik heb in FR een stuur gevonden. Even kijken wat de man ervoor wil hebben en wat de portokosten zijn.
Overigens heb ik al een eenspaaks stuur. Dit had Blooper al gekocht, maar nooit geplaatst. Maar het is niet met leer bekleed en dat vind ik gewoon niet passen in een Exclusive…
Bedoel je FR als in Frankrijk of FR als in Friesland ?
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Maakt dat wat uit dan? Het is allebei ver weg en ik versta ze allebei niet…
Het is trouwens Frankrijk
Brian schreef:Volgens mij is het andersom, zat de cc bediening op het stuur, tenzij de optie radiobediening op het stuur was gekozen. Dan verhuisde de CC naar het hendeltje.
Aha, zat dat zo…
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Zo, na lang wachten is donderdag bij de RDW het VIN ingeslagen in de kofferbak. En gisteravond zag ik op de RDW site het nieuwe kenteken, da’s lekker vlot. Hopelijk zit medio volgende week het kentekenbewijs bij de post.
Het kenteken is 30-LTR-6. Ik ga er van uit dat het inderdaad een Long Time Relationship wordt tussen ons…
Helaas heeft de RDW een fout gemaakt: ze hebben haar op brandstof LPG gezet! Hoe bestaat het, eerst vertellen ze me dat het heel moeilijk is om een buitenlandse LPG auto ingevoerd te krijgen, en dan zetten ze haar op LPG terwijl het er helemaal niet in zit… Ze zijn potverdrie drie kwartier met die auto bezig geweest en de keurmeester zei nog tegen me “hé een ex-gasser”!
Nou ja, eerst volgende week de platen er op en dan meteen weer een ritje langs de RDW om het te laten corrigeren. Ik hoop niet dat ik daarvoor opnieuw een keuring moet aanvragen. Zo ja, dan niet op mijn kosten…
Ik ben eens in het bezit geweest van een ex-LPG BX. op de kentekenpapieren stond netjes 1034 kilo, terwijl er op het briefje wat in de blauwe enveloppe kwam ruim 1060 kilo op stond. Belletje naar de RDW, en dit is gecorrigeerd. Ik neem dus aan dat je er niet te veel moeite voor hoeft te doen om dit te herstellen.
Groets,
Martijn
NU: Renault Laguna 3.0 V6.24, XM 21 Turbo D12 SX (te koop)http://images.spritmonitor.de/376788.png
(& Xantia 1.8 16V Tentation Airco van m’n pa)
Voorheen: BX 19TZI YZ-90-NN - Gesloopt, XM 2.0i 16V SX - Gesloopt, BX 19TZI break XY-15-XY - verkocht, BX 14 NT-57-PX - verkocht, BX 19TGI Routiere FT-ZL-74 - gesloopt, BX 19TZI Break DP-VX-56 - gesloopt, BX 16TZI YN-67-PL - verkocht
http://www.van-gink.nl